Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fake Caboche-lampe

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-14, 10:11   #1
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.617
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Fake Caboche-lampe

Er det noen som vet om den Caboche-etterligningen fremdeles er for salg? Jeg finner den ikke lenger.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-14, 23:17   #2
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.617
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fake Caboche-lampe

Ingen som vet? Hadde ikke du en sånn, Hyacinth? Husker du hvor du kjøpte den?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-14, 23:41   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fake Caboche-lampe

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Ingen som vet? Hadde ikke du en sånn, Hyacinth? Husker du hvor du kjøpte den?

Jo, på Illumiation.no, men jeg aner ikke om de finnes lenger, jeg gikk ut fra at de ikke gjorde det, siden du skrev det du skrev.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-07-14, 23:55   #4
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.617
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fake Caboche-lampe


Jeg mente nettbutikken het noe sånt, ja, men det ser ut til at den har lagt ned. Men det må jo være flere som har forhandlet denne lampa. Var det ikke Raindrop den het? Google gir meg mange Raindrop-lamper, men ikke denne. Jeg har en venninne som gjerne skulle ha hatt den, men det ser ut som det må bli en Foscarini, gitt.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-14, 23:58   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fake Caboche-lampe

Jo, jeg tror den het Raindrop. Den er akkurat som en Caboche. Jeg har nemlig en Caboche også. Men RAindrop kostet en hel del den også, ca 2/3 av Caboche-prisen. Riktignok var den ofte på salg.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-07-14, 23:59   #6
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.617
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fake Caboche-lampe

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jo, jeg tror den het Raindrop. Den er akkurat som en Caboche. Jeg har nemlig en Caboche også. Men RAindrop kostet en hel del den også, ca 2/3 av Caboche-prisen. Riktignok var den ofte på salg.

Lå den egentlig noensinne ute til full pris?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-14, 00:00   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fake Caboche-lampe

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Lå den egentlig noensinne ute til full pris?

Haha, akkurat det aner jeg ikke.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no