Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilken hvit eller lys neglelakk dekker skikkelig godt?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-14, 14:39   #1
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken hvit eller lys neglelakk dekker skikkelig godt?

Schikkelig alvorlig lakk-krise her, ass. Tåneglene mine har fått hard medfart og er blitt blå og stygge. Jeg vil gjerne ha hvitt eller lys rosa eller en annen lys delikat farge på neglene, men det blå skinner gjennom de neglelakkene jeg har, selv med flere lag. Sterke og mørke farger funker fint, men jeg vil gjerne ha hvite/lyse! Jeg har flere lyse lakker, men de er for transparente til at det blir pent.
Hvilket merke og hvilken farge er mest dekkende, tro? Noen tips?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-14, 14:43   #2
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken hvit eller lys neglelakk dekker skikkelig godt?

Jeg kjøpte en fra Essie som er svak svak rosa og dekker godt. Hva het den da tro... Det er den nye, sesongens farge..

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-14, 14:45   #3
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Essie Urban Jungle!

Gammel 17-07-14, 20:28   #4
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Tusen takk, Krem, jeg tok tipset og kjøpte den, jeg. Veldig lekker farge og den dekker faktisk veldig godt, så nå har jeg også lekre lyse tånegler!

Gammel 17-07-14, 21:01   #5
Krem

Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Tusen takk, Krem, jeg tok tipset og kjøpte den, jeg. Veldig lekker farge og den dekker faktisk veldig godt, så nå har jeg også lekre lyse tånegler!

Så bra!! Jeg har nemlig også planer om å ha sånne tånegler neste gang! 😊

Gammel 17-07-14, 23:11   #6
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Striper den, eller dekker den jevnt? Urban Jungle eller Chanel Eastern Light (om den finnes) står nemlig på min liste over lakker jeg gjerne vil ha, men jeg har relativt dårlige erfaringer med lyse lakker sånn generelt. Diors nydelige babyblå vårlakk er for eksempel et h... å få jevn.

Gammel 18-07-14, 02:05   #7
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Striper den, eller dekker den jevnt? Urban Jungle eller Chanel Eastern Light (om den finnes) står nemlig på min liste over lakker jeg gjerne vil ha, men jeg har relativt dårlige erfaringer med lyse lakker sånn generelt. Diors nydelige babyblå vårlakk er for eksempel et h... å få jevn.

Jeg er en utålmodig sjel, og kastet meg over neglelakken i det den var kommet i hus i dag, 2 strøk i full fart, er imponert over hvor jevnt det ble. Ikke helt jevnt altså, men jeg var rask og uvøren, tror det hadde blitt helt jevnt hvis jeg hadde anstrengt meg litt.
Ellers er jeg enig med deg ang. lyse lakker, min erfaring er også at det er vanskelig å få lagt pent, men denne lakken er ihvertfall den beste i samlingen min hittil!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:32.