|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ville dere tatt hull i ørene på barnet deres?Kom over en tråd på et annet fora som omhandlet dette, og jeg lurer på holdningene her inne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Ville dere tatt hull i ørene på barnet deres?Jeg skal ikke dra dem med til gjennomhulling med det første nei. Maser de om det skal jeg tenke på det, men det er ingen hast. |
![]() |
![]() |
#4 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Ville dere tatt hull i ørene på barnet deres?Nei, når vi får tenåringer i hus så kanskje, men ikke før.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Ville dere tatt hull i ørene på barnet deres?Hva er barn da? Hvilken alder er det snakk om? Jeg setter grensen ved minimum skolealder her, helst 10 år men det får jeg ta som det kommer. Under ingen omstendigheter før skolealder, iallfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
re:designer
![]() Sv: Ville dere tatt hull i ørene på barnet deres?Nei. Jeg tar heller ikke hull i ørene på de under 7-8år heller. (på jobb altså). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Ville dere tatt hull i ørene på barnet deres?
Nei, det får jeg da ikke håpe. Man tar da ungene til piercer.
![]() |
#8 |
re:designer
Vi har nytt utstyr nå, ikke de pistolene som skyter istykker alt vev i øreflippen. Den skyves inn, akkurat som nålen til piercingartistene.. Det kalles piercing dette å. Tror de fleste frisører har dette nye utstyret, som kreves kursing. Kan også pierce nesehull med den. Noe ikke jeg tørr. hihi |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Ville dere tatt hull i ørene på barnet deres?Jeg mener de får vente til de er 15 år. Jeg får se hvor standhaftig jeg er hvis de begynner å mase.
![]() |
#10 |
intro
|
![]() Sv: Ville dere tatt hull i ørene på barnet deres?Jeg har ingen planer om å gjøre det før hun kommer og ber om det selv, i alle fall. Vi får se når den dagen kommer.
![]() |
![]() |
#11 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Ville dere tatt hull i ørene på barnet deres?Nei, jeg vil ikke la små barn få hull i ørene. Jeg har ikke satt noen aldersgrense, men vi snakker i hvert fall godt opp i skolealder. :sterk nikkelallergi:
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Ville dere tatt hull i ørene på barnet deres?For ikke mange dagene siden var det en ganske lang tråd om mer eller mindre samme tema.
![]() |
#13 |
Originala
|
![]() Sv: Ville dere tatt hull i ørene på barnet deres?Lillemor på fire har ytret ønske om det, men det er helt uaktuelt på lang tid ennå. Jeg tror jeg en gang sa til henne at det kanskje kan diskuteres når hun begynner på ungdomsskolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
Takk |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Ville dere tatt hull i ørene på barnet deres?Jeg gjorde det på 4-åringen min, etter hennes eget forlangende. Det har ikke vært noe problem. Hun er nå over 20.
![]() |
#17 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Ville dere tatt hull i ørene på barnet deres?Nei, ikke enda. Har ikke satt noe aldersgrense siden det ikke er en aktuell problemstilling i det hele tatt med det første, men det blir uansett lenge til. Men det er meg.
![]() |
#18 |
Walking in the air
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ville dere tatt hull i ørene på barnet deres?Kun'ke falle meg inn.
![]() |
#19 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Ville dere tatt hull i ørene på barnet deres?De får hull i ørene før de kan gå. Hvorfor vente på ting man kan få unnagjort det første leveåret? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|