|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Skjorte eller genser (evt cardigan)Lillebror begynner på skolen i år. som lillebror Arver han jo alt av klær og er stort sett fornøyd med det - men til første skoledag skal han få noe for seg selv. Og hva ønsker han seg? Noe sort og lilla. Jeg ser for meg skjorte - men han ønsker seg nok aller helst hettegenser eller hettejakke. Har noen sett noe?
|
|
|
#2 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skjorte eller genser (evt cardigan)Minsten min arver også det meste og bryr seg foreløpig heller ikke om det er brukt av storebroren.
|
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Skjorte eller genser (evt cardigan)Cubus har ofte godt utvalg av hettegensere, men de er ofte litt kjedelige på noe vis. Jeg skal sjekke pomp de lux.
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Skjorte eller genser (evt cardigan)Ha, plutselig så jeg inne på stylepit en gang til - så fant jeg denne - den tror jeg lillebror synes er kul (jeg er ikke helt trygg på smaken hans, storebror har jeg mer kontroll på)
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Skjorte eller genser (evt cardigan)Har du sjekket name it?
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Skjorte eller genser (evt cardigan)Jeg var innom Exit butikken her i går, men kan ikke si at jeg så lilla hettejakker. De hadde godt utvalg i hettejakker riktignok, flere blåfarger, i alle fall grå, kanskje sort. Det husker jeg ikke i farten.
|
![]() |
|
|