|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Din rampestrek?I lys av Hønnis tråd, lurer jeg på hva dere gjorde for rampestreker da dere var små? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Din rampestrek?Jeg var vel nesten tre år. Vi hadde akkurat kommet hjem fra en tur. Vi skulle slappe av på sofan, både mamma og jeg sovnet. Jeg våknet først. Jeg må ha husket at mamma hadde sagt at vi skulle vaske klær, for det var visst det jeg hadde tenkt til. Fra stuen gikk det en lang gang og i enden lå bad/vaskerom. De hadde sånne høye terskler som de gjerne brukte før i tiden. Anyway; mamma våknet en stund senere av at jeg satt og strøk henne på kinnet. Jeg hadde bare undertrøye på og jeg var iskald. Da hun satte beina på gulvet, som var teppebelagt, så skvulpet det. Vannet hadde kommet inn i stuen, over de store tersklene. Jeg hadde tømt en gedigen varmtvannsbeholder, men tydeligvis hatt vett nok til å skru på det kalde vannet også. Alle slukene hadde jeg tettet med bomull, så vannet rant utover alt. Baljer og ting lå og duppet i vannet og min mor var nok temmelig oppgitt. Tepper måtte røskes ut og leilgheten tørkes.
![]() |
#3 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Din rampestrek?Jeg var vel en 4-5 år tenker jeg. Hadde fått forbud av mamma å dra bort til venninnen min for å leke. Men sta som jeg er tok jeg trehjulsykkelen min og syklet bort til henne allikevel. Og det langs veien som gikk langs vannet. Bodde ved sjøen. Tror nok mamma fikk litt sjokk. Det var nemlig ganske så langt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Din rampestrek?Jeg var velr undt 3-4 år og ville så gjerne dra og bade. Vi bodde da på Ammerud. Mine foreldre hadde ikke tid, men det hadde jeg.
![]() |
#5 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Din rampestrek?Da jeg var 2 1/2 stakk jeg av på trehjulsykkelen min. Mamma stakkars fant meg igjen på en lekeplass langt unna huset vårt. Jeg hadde sykla laaaaangt langs en ganske trafikkert vei. Huff.
![]() |
#6 |
-
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din rampestrek?Jeg kastet katten ut av vinduet i 2.etg. Katten hadde sneket seg opp på soverommet hvor den ikke fikk være, så hørte jeg mor i trappen. For å unngå skyld var det best å kvitte seg med den..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tatt på
|
![]() Sv: Din rampestrek?Jeg var mellom 2 og 3 når dette hendte. Mamma, pappa og jeg bodde i en leilighet som opprinnelig hadde vært to, disse var speilvendte av hverandre. Mitt soverom var stue nr. 2, og den inneholdt en vedovn må skjønne og den var ikke tom for aske
![]() |
#8 |
Miss Distriktsnorge
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din rampestrek?Klipte av alle krøllene til min søster som er 16 måneder yngre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Din rampestrek?Som 3-åring syklet jeg avgårde på trehjulssykkel, handlet på krita på butikken (dopapir og saftis) og syklet på besøk til barnehagen.
![]() |
#10 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Din rampestrek?Venninna mi og jeg skulle være snille med moren hennes, og vaske gulvet for henne. Så vi tømte tre bøtter med såpevann (tilsammen en hel flaske grønnsåpe) utover det nye parkettgulvet i stuen.
![]() |
![]() |
#11 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Din rampestrek?Om jeg skal kalle det rampestrek, vet jeg ikke helt men
![]() |
#12 |
Peppy!
|
![]() Sv: Din rampestrek?Jeg hadde en bestevenn da jeg var liten. Han var skallet veldig lenge, og da han endelig fikk hår som treåring var moren hans veldig glad. Hun skrøt og skrøt av hårmanken hans. Han fikk masse krøller, det stod som en glorie rundt hodet hans. Jeg var uenig med moren hans, syntes ikke det var fint i det hele tatt, og klippet av ham håret. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|