|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Puter til utemøblerVi har utemøbler som ikke er helt ulik de på bildet i stil. Hittil har vi ikke brukt puter i stolene fordi vi har begrenset plass å ta vare på ting vinterstid, men vi bør kanskje?
LilleT Sist redigert av LilleT : 31-07-14 kl 12:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
fri
|
![]() Sv: Puter til utemøblerJeg har et par stoler i samme, men som kan vippes bakover noen hakk, og jeg har noen litt tynne puter i disse. Siden de ikke er harde, så trenger man jo ikke så veldig tykke puter for sittekonforten. Men jeg har faktisk lett etter nye litt tynne puter, men synes ikke det er så lett å finne igjen, så kan ikke hjelpe deg med hvor. I de stolene der trenger du muligens ikke å ha puter i ryggen, men bare sånne til sittedelen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Puter til utemøbler
Takk for svar. Vi har også et par i samme serie som kan legges bakover.
![]() |
#5 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Puter til utemøblerPlantasjen og Jysk pleier å ha gode tilbud på puter til utemøbler når sesongen går mot slutten. Vi kjøpte noen for ti år siden på 70%, de er like fine og tørker fort selv om de har vært kliss våte. Ikke famler de heller( begynner å bli lei de, men skal jeg ha nye i tilsvarende kvalitet kommer det på nesten 5000 kroner for åtte puter. Da lever jeg glatt med de grønne!)
![]() |
#7 |
Borte
|
![]() Sv: Puter til utemøblerJeg har også den litt større varianten som kan vippes bakover. Har hatt tynne, sånne kjøkkenstolaktige, puter til bare sittedelen og gjerne hatt fleecetepper over ryggen på kjølige dager/kvelder. Syns de stolputene de selger til den typen stol er dyre og kjedelige, så har aldri giddet å kjøpe dem.
![]() |
#8 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Puter til utemøblerIkke?
![]() |
#11 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Puter til utemøblerGreit å høre at flere synes slike stoler funker greit uten pute også. Vi har jo brukt dem uten i to år uten å tenke så mye over det. Får imidlertid følelsen av at stolpute til utemøbler er noe alle har når vi er på besøk hos andre.
![]() |
#12 |
fri
|
![]() Sv: Puter til utemøblerHehe, nei, parasoll er ikke lett å oppdrive, jeg fikk en av de siste på Bohusbutikken her i byen, da hadde jeg tatt runden på flere butikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|