Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Musikk til sommerferiebilder

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-14, 17:41   #1
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Musikk til sommerferiebilder

Jeg skal lage sommerferieslideshow jeg kan torturere slekta med under en familiehappening til helgen. Så jeg trenger musikktips. Hva er de beste sommersangene som ikke handler om å drikke øl? Litt øl er greit.

Bildene er fra Florida. Mest bading og sånt, lite themeparks med unntak av Busch garden.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-14, 19:32   #2
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Musikk til sommerferiebilder

Salsa, tequila, corazon!

Edit: Var første jeg kom på.

På min Spotify finner jeg en liste som heter Summer 2014, jeg er ikke god på sangtitler/artist på listemusikken. Summer, Bad (Guetta), Wiggle, Wasted, Waves, Rather be, disse er noen av de låtene som sitter i min hjerne etter sommeren, i alle fall.

Sist redigert av Addison : 07-08-14 kl 12:40.
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:37.