Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hjelp! iMessage og manglende levering!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-14, 10:21   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp! iMessage og manglende levering!

Moren min har skrudd av iMessage av diverse årsaker. Men iphonen min tror at hun har iMessage og sender det som det. Det blir ikke levert. Funksjonen "send som tekstmelding" er borte vekk. Jeg får ikke kontakt med henne.

What to do?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 10:57   #2
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp! iMessage og manglende levering!

Kan du prøve å slå av iMessage hos deg for så å slå den på igjen?

Jeg slo av iMsg-funksjonen en periode da jeg opplevde at mange av meldingene ikke ble levert. Mens jeg hadde avslått funksjon fikk jeg tilbakemeldinger fra flere hold om at de hadde sendt meg meldinger som jeg ikke fikk, og da fant vi ut at det skyldtes at jeg hadde slått av iMessage (uten at de hadde gått over til å bli sendt som vanlig tekstmelding). Så jeg slo iMsg på igjen.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 11:24   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! iMessage og manglende levering!

Takk! Det skal jeg prøve!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 11:58   #4
elg
Superduperaktiv
 
elg sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 530
elg er litt kulelg er litt kulelg er litt kul
Standard

Sv: Hjelp! iMessage og manglende levering!

Jeg tror det er en mulighet under innstillinger hvor man kan angi at melding skal leveres som tekstmelding hvis imessage ikke fungerer. Har du prøvd denne?

elg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 12:28   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! iMessage og manglende levering!

Under instillinger og meldinger kan du velge "Send som SMS".

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 12:31   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! iMessage og manglende levering!

Opprinnelig lagt inn av elg, her.

Jeg tror det er en mulighet under innstillinger hvor man kan angi at melding skal leveres som tekstmelding hvis imessage ikke fungerer. Har du prøvd denne?

Jeg har alltid hatt det før, men nå er det borte, av en eller annen grunn.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 18:06   #7
elg
Superduperaktiv
 
elg sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 530
elg er litt kulelg er litt kulelg er litt kul
Standard

Sv: Hjelp! iMessage og manglende levering!

Hos meg er det på Innstillinger -> Meldinger. Der står det iMessage, Send lesebeftelse og Send som SMS.

Har du ikke det valget?

elg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 18:24   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! iMessage og manglende levering!

Takk! Den var avskrudd, ja. Merkelig. Den har da alltid vært på.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 18:55   #9
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp! iMessage og manglende levering!

Det skjedde meg for en stund siden også samt flere kollegaer. Funksjonen hadde liksom skrudd seg av seg selv. For min del tror jeg det var etter oppdatering, men jeg er ikke sikker.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no