Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Seng med innebygget varme

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-14, 17:21   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Seng med innebygget varme

Av medisinske årsaker har jeg litt spesielle sengebehov. Jeg må blant annet ligge med overkroppen hevet, i varierende grad. Det løses nå med ekstra sammenbrettet dyne og puter, noe som er litt upraktisk. Så når det nå nærmer seg at dobbelsengen vår er klar for utskiftning, så kommer vi til å kjøpe regulerbar seng.

Men, i tillegg er jeg avhengig av elektrisk varmeteppe i sengen mesteparten av året. Det er vel kun juli i år jeg har klart meg uten. Det teppet jeg nå har er jo løst, det flytter på seg hele tiden, og har en vond "boks" i det ene hjørnet. Jeg kunne tenkt meg en seng som både var regulerbar og hadde innebygget varme. Jeg har ikke klart å finne noe, men er det noen som vet om det faktisk finnes?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.