|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Tips til fine klær til skolestarterjenteHvor har de fine og solide klær i glade farger?
|
|
|
#2 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til fine klær til skolestarterjenteKan du finne noe her? http://www.meandi.se/no/sider/1122/a...d=111&tci=1747
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til fine klær til skolestarterjenteJeg sverger til Polarn og Pyret hvis jeg har penger til det. Helt klart en vinner synes jeg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Tips til fine klær til skolestarterjenteVil hun ikke bestemme det selv?
|
|
|
|
#5 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Tips til fine klær til skolestarterjenteJeg synes Katvig og Småfolk har mye fine basisplagg. Mjuke velurbukser og gensere med fine trykk.
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Tips til fine klær til skolestarterjenteSynes HM har en del ok tøy i Basic-sortimentet sitt nå, handlet litt der før skolestart, tøy som ser fint ut, kan kombineres om hverandre i endinga (mye tights/leggings, strømpebukser, tunikaer, kjoler etc.) som er fint å være aktiv i, men som det samtidig ikke er så farlig med. Kvaliteten har vært overraskende god på en del vi har kjøpt over det siste året. Ellers er vi glad i NameIt og POP her hjemme. En hel del klær fra dansk design eller tøy vi kjøper i USA (OshKosh, Aeropostale ol.) er store favoritter, men da snakker vi jo enten en helt annen prisklasse eller tilgjengelighet.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Tips til fine klær til skolestarterjenteEn venninne har jente på lik alder og fant visst masse fint denne uken på Kapp Ahl, H&M samt Lindex.
|
|
|
#12 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Tips til fine klær til skolestarterjenteVi handlet nye klær på Åhlens i Sverige i sommer. Kanskje de selger i nettbutikk til Norge? Fant en del økologisk bomull, noen fine kjoler og i alle fall en bukse som ikke var åletrang... ( |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Tips til fine klær til skolestarterjenteJeg liker godt stylepit sitt utvalg. Jeg har dog ikke peiling på jenteutvalget der, men gutteklær har jeg kjøpt derfra i hele år, faktisk.
|
|
|
#14 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Tips til fine klær til skolestarterjenteName-it har veldig godt utvalg i komfortable, myke lekeklær som også er kule og stilige. Dansk design, det liker jeg generelt veldig godt. Dessuten koster de ikke så mye, dette er helt innenfor hva hverdagsklær angår, synes jeg. Det er gjerne mer frittstående barneklærbutikker som fører dem, tror jeg. Og nettbutikker, da. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Tips til fine klær til skolestarterjenteJeg synes at Lindex - som har hatt så mye fint til små barn har gått i "Lolitafella" til jenter i skolealder. (nå er det bare en jente jeg periodevis handler til, men likevel)
|
|
|
#16 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Tips til fine klær til skolestarterjenteMen er ikke det litt større størrelser, Che - fra ca 152 og oppover? Jeg er enig med deg for"tweens"-klær- der synes jeg ikke så mye om Lindex. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Tips til fine klær til skolestarterjenteLindex måtte vi helt slutte å handle på da snuppa kom i str 128. Jeg hadde ikke noe behov for at 7-åringen min skulle se ut som en liten voksen. For det startet på str 128. (Og mange når jo den størrelsen en stund før de blir 7 år også.)
|
|
|
|
#19 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Tips til fine klær til skolestarterjenteDet er det verste jeg ser, mye av dette tweens-tøyet. Fytti!
|
|
|
#20 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tips til fine klær til skolestarterjenteHvordan ser tweens- tøy ut?
|
![]() |
|
|