Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dress i str 140/152?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-14, 11:24   #1
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Dress i str 140/152?

Hva har man å velge mellom?
4.klassingen vil heller ha heldress enn todelt.

Gammel 20-08-14, 11:33   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dress i str 140/152?

Vinterdress? Reima har til str. 164.

Gammel 20-08-14, 12:08   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man skulle sagt det til meg for et par dager siden før sekken gikk til Fretex. Det var Leketøy sin (er det Stormberg?). Ubrukt i 140, tror jeg det var. Kjøpt billig på Coop i fjor.

Jeg har en til fra Reima, den er i str. 140 og brukt av eldste da han gikk i 1. klasse tror jeg. Tviler på yngste vil bruke heldress, men har ikke sjekket med ham. (Det er litt høydeforskjell på guttene mine, så denne virker for stor for min 4. klassing).

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-14, 14:32   #4
Observatøren

Observatøren sin avatar

Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Ja, når man ikke er så kjapp i svingene så blir det sånn.

Noterer Reima. Han var veldig fornøyd med Helly Hansen i fjor, den går visst bare til 130-ish.

Gammel 20-08-14, 14:37   #5
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Man kan få min i strl 140 fra i fjor og begynne der? Den er helsvart og jeg husker ikke hva den heter, men den fungerte fint for fjerdeklassingen.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-14, 14:45   #6
Observatøren

Observatøren sin avatar

Standard

Ja, vinterdress. Det var ikke meningen at dette skulle bli markedsplass-tråd, altså.

Gammel 20-08-14, 16:58   #7
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Neida. Men jeg husker det var vanskelig i fjor å finne dresser i så store størrelser. De andre i klassen var tildels ganske misunnelige, faktisk.

Gammel 21-08-14, 22:12   #8
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Jeg kjøpte en fra Reima i str 146 i forfjor da den gang 4.klassing skulle absolutt ha dress. Den er svart (måtte være blå eller svart) og har blitt brukt mye. Ser de har samme dress i år i kolleksjonen til Reima - modell Thabit.

Gammel 21-08-14, 22:35   #9
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Min er fra Didriksson, ser de også har 140 i år. Var godt fornøyd, og dressen var svart, diskret og kunne nesten se ut som todelt - ihvertfall var den ikke så barnslig. Men jeg husket jeg måtte lete etter nettbutikker som hadde den modellen og størrelsen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.