Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor ofte gjør du forskjellige typer husarbeid?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-07, 10:41   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Hvor ofte gjør du forskjellige typer husarbeid?

Ble litt inspirert av en annen tråd her, og ble nysgjerrig på hva som gjøres av husarbeid og praktiske ting i huset, og hvor ofte?
Får legge til at vi bor i studentleilighet på drøyt 40 m2, så det er ikke så tidkrevende å feie over.
Her er hva jeg gjør:

Støvsuger stue og gang MINST en gang pr dag.
Vasker kjøkkengulvet og stuegulv hver dag. (Det er åpen løsning og totalt ca 20 m2)
Vasker minst en maskin, og rydder bort tøy hver dag. Kunne sikkert vært flinkere til å fylle vaskemaskin helt....
Pusser vinduer minst en gang pr mnd.
Vasker badet minst en gang pr uke.
Tørker støv en gang pr uke.
Vasker øvrige gulv som oftest en gang hver 14.dag (unntatt gang og der det blir skittent fort)
Støvsuger alle rom minst en gang pr uke.
Skifter på senger hver uke.
Stryker tøy gjør jeg sjelden, og bare om det er noe spesifikt jeg MÅ stryke.
Vasker opp minst en gang, som oftest flere ganger pr dag. (Vi har ikke oppvaskmaskin )

  Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 10:45   #2
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte gjør du forskjellige typer husarbeid?

Har et lite hus på 100 kvm.....

Støvsuger huset en gang pr dag.
Vasker gulv 1-2 ganger pr uke
Vasker minst en maskin, og rydder bort tøy hver dag.
Pusser vinduer når de er ille....
Vasker badet minst en gang pr uke.
Tørker støv tja annenhver uke
Skifter på senger hver uke.
Stryker tøy altfor ofte, her prater jeg mange ganger hver uke....

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 10:47   #3
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor ofte gjør du forskjellige typer husarbeid?

Å, hjelpes.. nei her står det dårligare til. Hjelper det at eg jobbar 100 % og har ein mann som er student (ute av huset?)

Støvsuge: eitpar gonger i veka. Kostar kjøkengolvet for smular kvar dag.
Vaskar kjøkengolvet kanskje annankvar månad, men fjerner jo flekker med våt klut.
Vaskar ei maskin med kle kvar dag.
Pusser vindu ein gong i året
Vaskar badet ca. annakvar veke.
Tørkar støv ein gong i månaden KANSKJE, helst sjeldnare
Vasker golv i leiligheten eitpar gonger i året.
Støvsuger alle rom ca ein gong i veka
Skifter på senger ca. ein gong i veka, eller annankvar. Varierer.
Stryk tøy ca. ein gong i månaden.
Vaskar opp ca. to gonger for dagen (gryter og sleiver og slikt)

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 10:49   #4
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte gjør du forskjellige typer husarbeid?

Støvsuger en gang om dagen? :risterpåhodet:
Vasker gulv en gang om dagen? :risterpåhodet:

Vi er nok temmelig langt unna det. Men jeg koster/støvsuger når barna har spist, da ligger det alltid endel på gulvet. Det vaskes også ganske ofte på kjøkkenet, av samme grunn.
I snitt vaskes det nok en maskin med klær om dagen.
Vindusvask? Et par ganger i året, tenker jeg.
Støvtørking foregår etter innfallsmetoden, temmelig tilfeldig.
Badet vasker jeg ofte mens barna bader, så da tar jeg litt hver gang. Skikkelig tas det vel en gang i uka.
Skifter sengetøy hver annen uke. Oftere om det er behov, så klart.
Stryker når vi skal ha på bunad (hater intenst å stryke)

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 10:51   #5
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte gjør du forskjellige typer husarbeid?

Vi bor i leilighet på 107 kvm, alt på ett plan.

Støvsuger kjøkken og stue hver dag.
Vasker gulv når det trengs, ca 1 gang pr uke.
Vasker og bretter tøy omtrent hver dag.
Oppvaskmaskin ca annenhverdag.
Pusser vinduer altfor sjelden, feier over med spray og tørkepapir.
Vasker badet 1 gang pr uke.
Tørker støv når det trengs.
Skifter på senger 1 gang pr uke.
Stryker tøy hvert jubelår.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 12:02   #6
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte gjør du forskjellige typer husarbeid?

Vi har hus på over 150 kvm + uteområdet som skal holdes i orden, så med 3 barn, 2 voksne i full jobb så er det omtrendt dette vi rekker:

Vasker huset 1 gang per uke
Støvsuger 1-2 gang i tillegg + koster litt i gang/kjøkke/stue ved behov. Mopper også da kjøkkengulvet.
Vasker over vaskene på badet 1 gang i tillegg til hovedrengjøringen hver uke.
Vasker opp og rydder skikkelig på kjøkkenet etter middag, ellers setter vi inn i oppvaskmaskinen etterhvert, tørker av benkene og bord ved behov. Setter på oppvaskmaskinen når den er full, hver 1-2 dag.
Vasker klær intensivt en helgedag, og gjerne 1-2 maskiner i løpet av uken i tillegg. Bretter tøy og legger på plass når det er tørt.
Tørker støv ca annenhver uke
Vasker vinduer skikkelig noen få ganger i året. Tørker av fingermerker ved hver ukesvask.
Skifter senger hver 2.uke
Stryker klær så sjelden jeg overhodet får det til:-)

Nå har vi vaskehjelp en periode, så da er det hun som tar seg av ukesrengjøringen, og det er altså så deilig å slippe det.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 12:15   #7
Sulphur
Plæstic pusher
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 267
Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte gjør du forskjellige typer husarbeid?

:svett:

Jeg gjør det så sjeldent som mulig.

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 12:24   #8
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte gjør du forskjellige typer husarbeid?

Gærne folk. Støvsuge hver dag?!

Vi gjør det meste sånn litt etter at det trengs. Etter våre nokså slække standarder.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 12:25   #9
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte gjør du forskjellige typer husarbeid?

Eg støvsugar når eg kjenner at det knaser under beina.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 12:32   #10
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte gjør du forskjellige typer husarbeid?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Gærne folk. Støvsuge hver dag?!

Vi gjør det meste sånn litt etter at det trengs. Etter våre nokså slække standarder.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 12:39   #11
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte gjør du forskjellige typer husarbeid?

Denne tråden fikk med til å relansere tanken om hushjelp.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 12:40   #12
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte gjør du forskjellige typer husarbeid?

For å vere heilt ærleg er eg meir oppteken av å ha det ryddig enn å ha det støvfritt og smulefritt. Dempa belysning har redda mang ein kveld frå husarbeidets klamme grep.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 12:42   #13
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte gjør du forskjellige typer husarbeid?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

For å vere heilt ærleg er eg meir oppteken av å ha det ryddig enn å ha det støvfritt og smulefritt. Dempa belysning har redda mang ein kveld frå husarbeidets klamme grep.

Hehe her er det liksom aldri helt noen av delene...

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 13:02   #14
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte gjør du forskjellige typer husarbeid?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Gærne folk. Støvsuge hver dag?!

Vi gjør det meste sånn litt etter at det trengs. Etter våre nokså slække standarder.

Vi gjør det meste før eller siden. Sjelden "før", egentlig. Egentlig lenge etter at det trengs, i mange tilfeller. Vaske vinduer gjør vi vel i praksis aldri. Og vi gjør definitivt ikke husarbeid hver dag. Men oppvaskmaskinen blir i alle fall kjørt nesten hver dag.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 13:22   #15
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte gjør du forskjellige typer husarbeid?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg støvsugar når eg kjenner at det knaser under beina.

Det var godt å høre at vi var flere med mindre sans for husarbeid.

Her forsøker vi å få tatt mesteparten av huset en gang i uka - vasker kjøkkengulv og bad og støvsuger i stua. Soverommene taes sjeldnere. Vinduene har vi ikke pusset siden vi flyttet hit for halvannet år siden (bor langt unna biltrafikk, så de blir ikke så skitne), og støv pusser jeg når jeg ser det trengs (eller kanskje heller når jeg ikke klarer å unngå å se det...)

Vasker gjennomsnittlig en maskin hver dag, oppvaskmaskin annenhver dag.

*drømmer om husjelp*

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 13:56   #16
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte gjør du forskjellige typer husarbeid?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vaske vinduer gjør vi vel i praksis aldri.

Det trodde jeg om oss også, men mannen ble midlertidig utilregnelig i forrige uke, rett før vi skulle ha stort familieselskap, og vasket alle vinduene i leiligheten på én gang. Alle! På én gang! Det er jo helt uhørt hjemme hos oss, vanlig standard er vel 0,75 vinduer i året eller så.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 14:02   #17
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte gjør du forskjellige typer husarbeid?

Støvsuger kjøkken og stue år det trengs, ca 2-3 ganger pr.uke
Vasker gulv når det trengs (blir når jeg støvsuger)
Vasker og bretter tøy hver dag.
Oppvaskmaskin ca annenhverdag.
Pusser vinduer når det trengs
Vasker badet 2 gang pr uke.
Tørker støv når det trengs blir ca 2-3 ganger pr.uke
Skifter på senger 1 gang pr uke.

Vi har et hus på 250 kvm ca og er fire barn,to voksne hund og katt

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 14:13   #18
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte gjør du forskjellige typer husarbeid?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Gærne folk. Støvsuge hver dag?!

Vi gjør det meste sånn litt etter at det trengs. Etter våre nokså slække standarder.


Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 14:16   #19
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte gjør du forskjellige typer husarbeid?

Støvsuger ved behov, altså ganske ofte.
Vasker bad 1-2 ganger i uka
Vasker gulvene 1-2 dager i uka unntatt kjøkkenet, det blir omtrent vasket daglig.
Pusser vinduer 1 gang i uka
Vasker ca. 14 maskiner i uka.
Skifter på senga hver 14 dag om vinter og 1 gang i uka når det er sommer
Rydder hver dag(klær, leker osv)
Vasker kjøkkenet hver dag pluss starter oppvaskmaskinen. Regelen er, jeg legger meg aldri før kjøkkenet er strøkent!

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 14:26   #20
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte gjør du forskjellige typer husarbeid?

Oppvaskemaskin og klesvaskemaskin går nesten hver dag. Det er vel det eneste daglige husarbeid som skjer hos oss.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no