Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelper rynkekremer?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-07, 13:10   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelper rynkekremer?

Ja, det lurer jeg på. Hjelper rynkekremer noe som helst?

I tilfelle har du noen å anbefale for en med litt sensitiv hud som har områder som kan bli litt for fete om jeg bruker feil krem.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 21:35   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Noen?

Jeg kom på at jeg har a-krem hjemme. Er det best?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 21:52   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Jeg må tilstå at jeg har liten tro på at kremer kan skjule rynker. Desverre har jeg ingen gode råd.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 21:56   #4
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

A-krem er god, men ikke alle med sensitiv hud tåler den like godt. Huden min blir "mindre" rynkete om jeg er flink til å bruke peeling og fuktighetsmasker. Har produkter fra Dermalogica, som jeg er veldig fornøyd med. Har nå en oppstrammende dagkrem fra Vichy (skrives det slik?), den er veldig god for min tørre hud. Har du partier som blir fete, kan du evt. bruke en "sonekrem" på de fete partiene.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 22:31   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Jeg aner ikke om det hjelper, og egentlig, innerst inne, tror jeg ikke så mye på slike rynkekremer heller.

Men, jeg har en serie fra Lancome som jeg er veldig fornøyd med.
Nattkrem,dagkrem og øyekrem.Det er sånn antirynkekrem greier, men om det har hjulpet noe særlig vet jeg ikke, men noe særlig med rynker har jeg ikke ennå, ikke rundt øynene heller i en alder av 42 år.
Kan hende det er en kombinasjon av kremene og lite bruk av sminke.

Det er uansett viktig å smøre seg med en god krem uavhengig av merke som passer hudtypen

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 22:39   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

De lærde strides vel ganske grundig om hvor mye sånne kremer hjelper.

Jeg har ikke heller brukt så mye direkte rynkekremer (bare en boks eller to), men er også veldig fornøyd med Lancome som jeg har brukt i mange, mange år. Jeg varierer litt med forskjellige kremer fra dette merket, tilpasset alder og hudtype, kanskje er det på tide å prøve de mer heavy duty rynkekremene snart.

Jeg er også 42 og syns selv jeg har lite rynker. Begynner å få noen tynne linjer ved øynene men ikke så mye mer. (Og jeg har brukt sminke altså...) Men jeg røyker ikke og soler meg temmelig moderat.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 22:40   #7
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Jeg er overbevist om at man kan forebygge rynker, og utsette aldringstegn på huden dersom man tidlig nok starter å ta godt vare på den. Dvs. renser den godt, og bruker gode produkter som passer hudtypen. Jeg har alltid vært veldig opptatt av hudpleie, og det har jeg igjen for. Jeg har ingen hudproblemer, ingen rynker og huden er smidig. Kosthold, mosjon og drikke rikelig med væske er også viktig for å holde huden fin.

Jeg har ingen som helst tro på at man kan fjerne rynker som allerede er kommet med kremer. Da må man nok til pers med Botox eller oppstrammende løft kirurgisk.

Jeg bruker kun produkter fra Clarins, og noen ganger fra Decléor. Dette er 100% plantebaserte produkter som er milde og fine.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 22:55   #8
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Ja, jeg har også i det siste brukt Lancôme sin rynkekrem og jeg har vært veldig fornøyd med dem (natt- dag- og øynekrem). Men nå på sommeren så blir den litt for fet for meg. Jeg merker at jeg får en kvise i nye og ne.

Dermalogica og Decléor har jeg brukt tidligere.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 22:56   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Jeg bruker Decléor renseserie, dvs det er en slags flytende ansiktssåpe og ansiktsvannet
Helt suverent

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 23:18   #10
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

hun som spiller i miss undercoverd hun brukte hermoridekrem som rynkekrem. den skal vist være efektiv på å glatte ut huden hehe

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 10-03-12 kl 16:16.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-07, 23:34   #11
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

hun som spiller i miss undercoverd hun brukte hermoridekrem som rynke krem. den skal vist være efektiv på å glatte ut huden hehe


Nei,nei....ikke gjør det... Det er en kriseløsning som funker der og da ja, men det ødelegger jo huden på lang sikt da.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 08:41   #12
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Når jeg tenker meg om så kan det være nattkremen som gjør at kremen blir litt for fet på sommeren. Jeg tror at jeg skal prøve å bruke dagkremen på kvelden også. Hva tror dere om det?

I tillegg så skal jeg prøve a-vitamin kremen en kort periode. Snart er vel det for sent med tanke på sommer og sol. Som regel flasser man vel en del av a-kremen og da er det dumt å utsette huden for sol.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 10:22   #13
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Lancome har jo mange ulike typer kremer, for alle slags hudtyper - kanskje den du har nå bare rett og slett er for tung? Forklar problemet, og spør om prøver i et parfymeri.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 10:27   #14
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Lancome har jo mange ulike typer kremer, for alle slags hudtyper - kanskje den du har nå bare rett og slett er for tung? Forklar problemet, og spør om prøver i et parfymeri.

Den fungerer veldig bra på vinteren - egentlig perfekt. Jeg skal prøve å bruke dagkremen også på kvelden så skal jeg spørre om prøver når jeg trenger å kjøpe ny.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 11:03   #15
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Hadde tenkt å lage en slik tråd jeg og. Jeg har også rundet førti og har så langt hatt lite rynker - bare noen hyggelige ved øynene. Har alltid sagt at jeg ikke bryr meg om slikt - rynker er fint og jeg ikke er interessert i å bruke masse penger på kremer som uansett ikke virker. Men nå, etter siste graviditet, har det dukket opp noen litt mindre hyggelige rynker: på kinnet utenfor munnvikene. Sikkert egentlig smilerynker det og, men de kommer til å få meg til å se skikkelig sur og trøtt ut etterhvert. Føler meg brått skrekkelig gammel...

Så da vurderer jeg å finne en oppstrammende krem. Bruker nesten ikke noe sminke, og av kremer er det kun A-derma som gjelder for tiden siden jeg fort får eksem rundt øynene.

Av de ovennente er det Vichy og Dermalogica som blir framhevet som spesielt bra for for tørr og sensitiv hud - kanskje jeg får bite i det sure eplet og prøve en av de...

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 11:27   #16
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

I tillegg så skal jeg prøve a-vitamin kremen en kort periode. Snart er vel det for sent med tanke på sommer og sol. Som regel flasser man vel en del av a-kremen og da er det dumt å utsette huden for sol.

Flasser man av den? Det visste jeg ikke. Har ikke brukt den selv, men smører babyen min i ansiktet med den iblant. Hun får veldig myk og fin hud av den.

En viss rolle spiller det kanskje, men jeg tror det er begrenset hva dyre kremer kan gjøre for huden. Hvor fort den "eldes", tror jeg for en stor del er genetisk betinget. Soling spiller nok også inn (sa det notoriske blekansiktet - det er lov å håpe ). Jeg har imidlertid tro på å tilføre nok fuktighet, og sverger til uparfymerte produkter. Nå har jeg brukt en dagkrem med karbamidkrem fra Eucerin (apotek) en periode, og er veldig fornøyd.

Pelen: Jeg synes det høres lurt ut å bar bruke dagkremen om sommeren. Jeg sliter med tørr hud, men den blir merkbart mindre tørr på sommerstid, så jeg bruker gjerne den samme kremen morgen og kveld.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 11:29   #17
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Av de ovennente er det Vichy og Dermalogica som blir framhevet som spesielt bra for for tørr og sensitiv hud - kanskje jeg får bite i det sure eplet og prøve en av de...

Jeg har også tørr og sensitiv hud, og har slitt med å finne kremer som gir nok fuktighet. Nå har jeg ikke prøvd noen av antirynkeproduktene til nevnte merker (jeg er 33 år), men innenfor det vanlige produktspekteret gir verken Vichy eller Dermalogica nok fuktighet for meg. Dermalogicas Intensive Moisture Balance var inne på noe, men dessverre var krukka med sin "avanserte" pumpemekanisme helt umulig å bruke, så jeg måtte gi den opp. Jeg er for øvrig veldig godt fornøyd med Vichys foundation, som jeg bruker nesten daglig. Vichy-produktene (fra apotek) er en del hakk billigere enn Dermalogica.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 11:31   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Babyen min reagerte allergisk på A-krem. Senere viste det seg at allergitester slo ut på soya, som denne kremen inneholder. Jeg syns den blir anbefalt litt ukritisk på helsestasjonen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 11:33   #19
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Babyen min reagerte allergisk på A-krem. Senere viste det seg at allergitester slo ut på soya, som denne kremen inneholder. Jeg syns den blir anbefalt litt ukritisk på helsestasjonen.

Huff da, så kjedelig! Jeg har forresten ikke fått den anbefalt av helsestasjonen, men av en venn som er atopiker.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 11:34   #20
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelper rynkekremer?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Flasser man av den? Det visste jeg ikke. Har ikke brukt den selv, men smører babyen min i ansiktet med den iblant. Hun får veldig myk og fin hud av den.

Når jeg skriver a-krem mener jeg en som jeg har kjøpt i Frankrike (og som vel egentlig heter noe annet) og som nok er betydlig sterkere. Jeg tror du må ha resept hjemme for å få kjøpt den. Den flasset jeg litt av når jeg brukte den sist. Spesielt i pannen (og det er der jeg har en rynke eller kanskje to).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no