|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() [strikking] Hjelp til å finne herregenser med raglanfellingJeg skal strikke en genser til mannen min. Han er relativt kort og ganske bredbygd. Den første (og eneste) genseren jeg strikket til ham ble i størrelse 2 meter lang og tynn som en strek.
![]() |
![]() |
#2 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [strikking] Hjelp til å finne herregenser med raglanfellingJeg har strikket denne, og den er virkelig fin. Og lettstrikket, egentlig. Den er garantert fin på en som er tettbygget og, men ikke så fin om magen stikker ut.
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [strikking] Hjelp til å finne herregenser med raglanfellingJeg synes Cobblestone (sjekk ravelry) er en fin herregenser, det er riktignok ikke raglan men rundfelling, men det er kanskje monteringen du vil slippe?
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: [strikking] Hjelp til å finne herregenser med raglanfellingRundfelling funker selvfølgelig helt fint. Det er bare at jeg vil strikke den uten montering og klipping.
![]() |
![]() |
#8 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [strikking] Hjelp til å finne herregenser med raglanfellingKva genser er det der Che?
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [strikking] Hjelp til å finne herregenser med raglanfellingDu, det kan være mye penere med sadelskulder på ham. Mannen min er bygd som din, men med litt mer mage, og den typen gir mer skuldre og "rygg". Ganske enkelt å strikke likevel.
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: [strikking] Hjelp til å finne herregenser med raglanfellingJeg innbiller meg at han ønsker seg noe med mer enn én farge (eller er det kanskje jeg som ønsker ham det?
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [strikking] Hjelp til å finne herregenser med raglanfellingMer enn en farge i striper eller mønster eller armer i en og kropp i en? Eller melert garn?
![]() |
|
|