Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Anbefal meg en god sports-BH!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-14, 17:49   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefal meg en god sports-BH!

Jeg innser at sports-BHene mine er minst ti år gamle, og selv om jeg ikke akkurat har slitt dem ut ( ), er de muligens klare for utskiftning.

Hvilken bør jeg kjøpe?

Gammel 30-08-14, 18:02   #2
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en god sports-BH!

Jeg har en butikkjøpt fra Pierre Robert. Fornøyd med den men så har ikke jeg så mye å holde fast heller da.

Gammel 30-08-14, 18:04   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mistrives med sports-bh som klemmer alt helt flatt og merkelig, og syns egentlig det er vel så greit å trene i gamle vanlige bh-er av den enkle sorten. Har ikke så stort støttebehov eller problemer med at ting henger og slenger når jeg løper egentlig. Jeg har prøvd (og kjøpt) et utall sports-bher men har vel egentlig ikke funnet noen jeg virkelig liker. Og de som skal dras over hodet er virkelig et mareritt å få av når en er svett og har en litt vond skulder, knepping bak er et must.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-14, 18:12   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg har en butikkjøpt fra Pierre Robert. Fornøyd med den men så har ikke jeg så mye å holde fast heller da.

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg mistrives med sports-bh som klemmer alt helt flatt og merkelig, og syns egentlig det er vel så greit å trene i gamle vanlige bh-er av den enkle sorten. Har ikke så stort støttebehov eller problemer med at ting henger og slenger når jeg løper egentlig. Jeg har prøvd (og kjøpt) et utall sports-bher men har vel egentlig ikke funnet noen jeg virkelig liker. Og de som skal dras over hodet er virkelig et mareritt å få av når en er svett og har en litt vond skulder, knepping bak er et must.

Takk for svar! Jeg har heller ikke mye å holde fast, men vonde skuldre og nakke tilsier likevel at jeg trenger BH som sitter godt og har brede skuldrerstropper. Jeg trener ofte med vanlig hverdagsBH jeg også, men i dag tok jeg på en av mine eldgamle fra Swegmark, og jeg registrerte at det føltes bedre.

Lukking bak er et must, ja. Og sånne topper med innebygd BH funker overhodet ikke på meg!

Gammel 30-08-14, 18:14   #5
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Smart, det.
Følger med for tips til sportsbh med åpning foran evt bak for det er sant at det er et slit å få den av en svett kropp.

Gammel 30-08-14, 18:36   #6
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Shock absorbert har brede stropper og lukking bak. Men de sitter veldig stramt så jeg vil anbefale å prøve først. Jeg solgte mine to som knapt var brukt fordi de strammet sånn at jeg fikk vondt i skulderen. Jeg har skoliose og får lett vondt i den ene skulderen.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-14, 18:42   #7
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns ikke heller Shock Absorber er noe særlig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-14, 19:11   #8
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Faroritten min er fra Casall. Jeg har middels støttebehov, drar de over hodet og trener med pupper som flate brød. Bare de sitter som støpt i en sømløs BH.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:16.