|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Anbefal meg en god sports-BH!Jeg innser at sports-BHene mine er minst ti år gamle, og selv om jeg ikke akkurat har slitt dem ut (
|
|
|
#2 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en god sports-BH!Jeg har en butikkjøpt fra Pierre Robert. Fornøyd med den men så har ikke jeg så mye å holde fast heller da.
|
|
|
|
#3 |
|
Fortynnet
|
Sv: Anbefal meg en god sports-BH!Jeg mistrives med sports-bh som klemmer alt helt flatt og merkelig, og syns egentlig det er vel så greit å trene i gamle vanlige bh-er av den enkle sorten. Har ikke så stort støttebehov eller problemer med at ting henger og slenger når jeg løper egentlig. Jeg har prøvd (og kjøpt) et utall sports-bher men har vel egentlig ikke funnet noen jeg virkelig liker. Og de som skal dras over hodet er virkelig et mareritt å få av når en er svett og har en litt vond skulder, knepping bak er et must. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Anbefal meg en god sports-BH!
Takk for svar! Jeg har heller ikke mye å holde fast, men vonde skuldre og nakke tilsier likevel at jeg trenger BH som sitter godt og har brede skuldrerstropper. Jeg trener ofte med vanlig hverdagsBH jeg også, men i dag tok jeg på en av mine eldgamle fra Swegmark, og jeg registrerte at det føltes bedre.
|
|
|
#5 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Anbefal meg en god sports-BH!Smart, det.
|
|
|
|
#6 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Anbefal meg en god sports-BH!Shock absorbert har brede stropper og lukking bak. Men de sitter veldig stramt så jeg vil anbefale å prøve først. Jeg solgte mine to som knapt var brukt fordi de strammet sånn at jeg fikk vondt i skulderen. Jeg har skoliose og får lett vondt i den ene skulderen.
|
|
|
#8 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Anbefal meg en god sports-BH!Faroritten min er fra Casall. Jeg har middels støttebehov, drar de over hodet og trener med pupper som flate brød. Bare de sitter som støpt i en sømløs BH.
|
|
![]() |
|
|