Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

[Fotball] Family block tickets på engelsk fotballkamp? (Arsenal)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-14, 12:28   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

[Fotball] Family block tickets på engelsk fotballkamp? (Arsenal)

Vi øver oss på ting vi ikke tør hjemme hos oss, og jeg har satt av budsjettmidler til å være vill og gal I den sammenheng.

Nå lurer jeg på å reise til London 1.10 og se Arsenalkamp. Jeg er fullstendig novise på dette. Fullstendig. Bare det å få tak I billetter til kampen er skummelt.

Jeg har funnet noen nettsteder som selger, men ser at det er vanskelig å finne noen som selger til Block 117, som er familieområdet for denne kampen.
Går det bra å sitte andre steder, eller kan man risikere at det blir en skummel opplevelse?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 12:30   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Fotball] FBør amily block tickets på engelsk fotballkamp? (Arsenal)

Du kan sitte andre steder også. Bare forsikre deg om at du ikke stiller opp i Arsenaldrakt midt blant bortepublikum.

Men Arsenal altså? Hva med å se litt skikkelig fotball?

Gammel 12-09-14, 12:37   #3
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Fotball] FBør amily block tickets på engelsk fotballkamp? (Arsenal)

Fin overskrift jeg hadde klart å lage.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Du kan sitte andre steder også. Bare forsikre deg om at du ikke stiller opp i Arsenaldrakt midt blant bortepublikum.

Du tror det går bra altså? Jeg ser det er noen billetter ledige på Block-en rett ved Familieområdet, det er gjerne et godt alternative da.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men Arsenal altså? Hva med å se litt skikkelig fotball?

Det var så enkelt å reise til London og så vanskelig å dra til Madrid.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 12:43   #4
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Fotball] Family block tickets på engelsk fotballkamp? (Arsenal)

Det går helt sikkert fint. Jeg har ikke vært på hjemmekamp med Arsenal, men har vært på Chelsea vs ManU og Tottenham vs noe jeg ikke husker. Har ikke sett noe skummelt på noen av de.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-14, 12:59   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på flere kamper i London og aldri sittet på noe familieområde. Det har gått helt fint.

Jeg vet ikke egentlig noe om det, men jeg innbiller meg at de skikkelig hard core supporterne sitter i områder hvor hvermannsen ikke får bestilt billetter.

Gammel 12-09-14, 13:50   #6
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har vært på to hjemmekamper for Arsenal, blant hjemmepublikum. Helt fint å sitte der vi satt (uten at jeg husker hvor det var, men det var ikke familieområdet), det er jo mest vanlige folk.

Gammel 12-09-14, 19:58   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Synes dere skal dra, Balanse!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:58.