|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ute på tur
|
Isofix bakovervendt - finnes det bare 2 alternativer?Vi har isofix i den nye bilen, så da skal Junior få nytt bilsete, men finnes det bare 2 alternativer da?
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Isofix bakovervendt - finnes det bare 2 alternativer?Dette lurer jeg også på. Jeg synes det var så vanskelig å finne ut av hva som fantes av isofix i 9-18 kg at jeg ga opp og kjøpte et vanlig bakovervendt i stedet. Det eneste bilforhandleren foreslo var forovervendt, og selv om forbrukerrapporten mente å ha funnet at forover med isofix var like sikkert eller sikrere enn bakovervendt uten, er jeg ikke sikker på om jeg stoler på den undersøkelsen.
|
|
|
#4 |
|
Ute på tur
|
Sv: Isofix bakovervendt - finnes det bare 2 alternativer?Jeg likte ikke testen til forbrukerportalen. De mener at sikkerheten for barnet skal veie like tungt som brukervennligheten. I veste fall vill en stol som er elendig på sikkerhet, kunne score middels pga av at det er umulig å montere den feil og barnet sitter som en konge!
|
|
|
#5 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Isofix bakovervendt - finnes det bare 2 alternativer?Vi har BeSafe Izi Combi X1, tror jeg det heter. Har det bakovervendt nå, og kan snu det når den tid kommer
Sist redigert av MorStine : 25-05-07 kl 09:56. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ute på tur
|
Sv: Isofix bakovervendt - finnes det bare 2 alternativer?Isofix er festeanordning i bilen som gjør at man ikke bruker bilens belter til å feste bilstolen, men "klikker" den fast i karosseriet.
|
|
|
#7 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Isofix bakovervendt - finnes det bare 2 alternativer?
Ja, fant ut det i en annen tråd her. Visste det egentlig, det å bare så langt baki siden det aldri har vært ett alternativ her...
|
|
|
|
#8 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Isofix bakovervendt - finnes det bare 2 alternativer?Bimbofix eller noe sånt er også en bakovervendt isofixstol. Kjenner ikke noe til den.
|
![]() |
|
|