|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen som bruker linser? 1-Day Acuvue Moist vs. 1-Day Acuvue?Jeg bruker den vanlige (ikke moist). Noen som har prøvd Moist? Kan jeg bare gå rett over til den hvis jeg bruker den vanlige? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
The Million Dollar Man
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som bruker linser? 1-Day Acuvue Moist vs. 1-Day Acuvue?Lurer også!
![]() |
#4 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som bruker linser? 1-Day Acuvue Moist vs. 1-Day Acuvue?
Nei, de måtte jeg slutte med for jeg fikk vondt i øynene - de gav ikke nok fukt, og etter noen mnd bruk følte jeg sandkorn i øynene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Noen som bruker linser? 1-Day Acuvue Moist vs. 1-Day Acuvue?Jeg lurer også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen som bruker linser? 1-Day Acuvue Moist vs. 1-Day Acuvue?Jeg har brukt Focus tidligere og vanlige Acuvue også. Det er velkjent at acuvue sine linser er bedre, men derfor også dyrere. Mange klarer seg fint med Focys eller andre merker, men selv har jeg over tid fått større og større problemer med linser. |
![]() |
![]() |
|
|