Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som bruker linser? 1-Day Acuvue Moist vs. 1-Day Acuvue?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-07, 08:46   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Noen som bruker linser? 1-Day Acuvue Moist vs. 1-Day Acuvue?

Jeg bruker den vanlige (ikke moist). Noen som har prøvd Moist? Kan jeg bare gå rett over til den hvis jeg bruker den vanlige?

Er den så fantastisk mye bedre så jeg bør investere førti femti kr. ekstra i mnd for det?
Jeg er fornøyd med den vanlige også.
1-Day Acuvue Mo

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 11:21   #2
alphaMale
The Million Dollar Man

alphaMale sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
alphaMale er litt kulalphaMale er litt kul
Standard

Sv: Noen som bruker linser? 1-Day Acuvue Moist vs. 1-Day Acuvue?

Lurer også!

- Friends help you move, REAL friends help you move bodies.
alphaMale er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 11:37   #3
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Focus night and day må man bruke. Ingen over, ingen ved siden av.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 13:09   #4
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Focus night and day må man bruke. Ingen over, ingen ved siden av.

Nei, de måtte jeg slutte med for jeg fikk vondt i øynene - de gav ikke nok fukt, og etter noen mnd bruk følte jeg sandkorn i øynene.

Men noen som vet om de jeg spør om?

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 13:44   #5
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg lurer også!

Er fornøyd med vanlige Acuvue, men det hender jeg synes det er litt tørt på slutten av dagen, hvis jeg har tilbragt hele dagen og kvelden foran PC. Først på jobb og så hjemme

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 13:54   #6
TBM
Passiv

Standard

Jeg har brukt Focus tidligere og vanlige Acuvue også. Det er velkjent at acuvue sine linser er bedre, men derfor også dyrere. Mange klarer seg fint med Focys eller andre merker, men selv har jeg over tid fått større og større problemer med linser.

Jeg var i ferd med å slutte med dagslinser, da moist com. Fra å klare å bruke linser i 2-3 timer med vanlige acuvue, fikser jeg nå fint 8-9 timer med moist.

Fra tirsdag neste uke skal jeg ikke bruke hverken briller eller linser - nå tar jeg laseroperasjon!!!

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:24.