Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva skal jeg gjøre med alle teboksene mine?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-14, 17:58   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skal jeg gjøre med alle teboksene mine?

Familien drikker mye te, og vi har ørtogfjørti bokser. Samtlige er i bruk. Nå står de på kjøkkenbenken, og jeg skulle gjerne hatt en bedre løsning.

Har dere noen tips? En kul hylle? Det må være litt stram stil, ikke romantisk. Er det noen som har sett noen lure løsninger? (Som ikke gjør at det ser ut som om jeg driver kafé.)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (80,4 KB, 231 visninger)
Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-09-14, 18:01   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg gjøre med alle teboksene mine?

Stringhylle?
Bildelist (fra IKEA)?

Gammel 16-09-14, 18:05   #3
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville brukt gamle skuffer som hyller.

Gammel 16-09-14, 18:06   #4
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Tøm innholdet i en fin boks, hiv pappen. :ingeniørløsning:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-14, 18:06   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo ingen papp her?
Jeg ville satt dem på en enkel hvit hylle. De er jo dekorative og fine.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-14, 18:17   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Jeg har to egne skuffer (60 cm uttrekksskuffer) til mine tebokser, men ikke nok plass Har kjøpt to hyller (den første du ser), som skal hengesopp på kjøkkenet og hvor de fineste boksene skal settes frem.

Hva med glasshylle fra Ikea (Linjal):

Eller denne, også fra Ikea(Ekby/Järpen/Bjarnum):

Gammel 16-09-14, 18:50   #7
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke briller, så jeg trodde det var pappesker med teposer.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-14, 19:50   #8
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ta bort klokka og henge opp ei String-hylle?

Gammel 16-09-14, 20:02   #9
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Putte dem i en boks og legge dem i en skuff og ta den frem når du skal ha te?

Gammel 16-09-14, 20:03   #10
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Og, Pepper, hvor har du kjøpt LØV teen? Jeg er snart tom for appelsin-kanel teen (sort), og skulle så sårt hatt påfyll. Maschmanns Matmarked har sluttet...

Gammel 16-09-14, 20:12   #11
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg har noen gamle metallbokser som jeg har arvet etter farmoren min og har teposene oppi der.
Vi har bygd inn hylle over kjøkkenvinduet så de står på utstilling der.
Bla.a en sånn type boks

Gammel 16-09-14, 20:15   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ingen gode løsninger, men de Harney & Sons-teene er fantastisk gode. Hvilke smaker har du? :myser:

Det er jo fine bokser, så en stringhylle syns jeg var en god idé.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-14, 20:15   #13
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Stringhylle!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-14, 20:42   #14
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Hva er en stringhylle? :har samme problem:

Jeg kjøper Harney & Sons på Grønn på Ullern eller på iHerb. beste teen ever!

Gammel 16-09-14, 20:54   #15
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stringhylle! Vi har alt i en skuff, men jeg ser i krystallkulen min at de fineste boksene kommer på veggen snart.

Gammel 16-09-14, 21:16   #16
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

IzziCreo: LØVen kjøpte jeg på Kusmi-butikken på CCVest. (Jepp, egen Kusmi der nå. Diger.)

Tallulah: Jeg har, hm, Blueberry, White Peach, Midsummer Peach, Cherry Blossom, Oolong, African Autumn, Jane's Garden, White Wedding, Vanilla Comorro og Dragon Pearl.
Den første er definitivt favoritten. Cherry også. Veldig mild og fin grønn te.

Jeg kjøper de mange steder, hovedsakelig Grønn på Lilleaker, Home & Cottage på CCVest og Baker Hansen i Vika. Jeg har også bestilt fra nettsiden til Harney. Der kan man også få kjøpt refill av noen av sortene.

Gammel 16-09-14, 21:17   #17
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Jo, jeg kan jo putte de inn i et skap. Men skapene er ganske fulle ... Og så blir det noe med at jeg da bare velger de som står ytterst, kjenner jeg meg selv rett.

Men stringhylle skal jeg se på. Eventuelt sette opp en glassplate. Jeg tror kanskje det er det som passer best inn her.

Gammel 16-09-14, 21:35   #18
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Tipser om at iherb selger H&S til halve prisen av hva den koster her.
http://www.iherb.com/search?sug=harn...ney&rank=2#p=1

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-14, 21:45   #19
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, takk for Harneytips. Refill hadde jo vært veldig greit, boksene er jo flotte, men trenger ikke milliarder av samme boks.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-14, 22:30   #20
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Disse boksene fra Habitat er fine.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.