|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Tette, svarte GODE strømpebukserJeg vurderer å kanskje av og til innimellom være kjoledame.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Tette, svarte GODE strømpebukserLindex sine som er over 50 denier er bra, og de pleier å ha godt utvalg i farger.
|
|
|
#3 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tette, svarte GODE strømpebukserDu vil ha Wolford.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 18-09-14 kl 20:16. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Tette, svarte GODE strømpebukserWolford er gode, men dyre. Jeg liker noen jeg fant på Cubus som var 100 denier eller noe sånt, ordentlig tette!
|
|
|
|
#5 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tette, svarte GODE strømpebukserHM sine er gode og solide. Mine holder ofte en hel vinter. Men man må ta de som er 70 denier og sånn. 40 er for lite, egentlig 50 også. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Tette, svarte GODE strømpebukserJeg går alltid i skjørt eller kjole, og jeg sverger til Spanx. De kommer ikke i så mange kule farger, med de er tette og sitter godt. Og så er de uslitelige! De er dyre, men de holder så lenge at det er rimeligere enn f. eks Cubus-strømper som jeg river i stykker i løpet av en halvtime. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Tette, svarte GODE strømpebukserJeg har hat tmine 80 denier og 120 fra Lindex som jeg har hatt i flere sesonger.
|
|
|
#8 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Tette, svarte GODE strømpebukser
Tviler ikke altså, men mine ryker på 1-2-3. Til dels fordi vikingene herjer på meg, til dels fordi jeg river de i stykker og helter de fast i ting selv. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Tette, svarte GODE strømpebukserEr det bare meg som sliter med svette inni strømpebuksene? Jeg liker best tette strømpebukser, men synes ofte det kan bli klamt i skritt og rumpe. :deler:
|
|
|
#10 |
|
Bedreviter
|
Definitivt, men ellers bruker jeg de fra Pierre Robert med stort hell. De må byttes ofte da, siden de blir fort nuppete og slitte. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Tette, svarte GODE strømpebukserWolford, ja. Ingen over - ingen ved siden. De er superdyre men veldig verdt prisen. Gaa til en spesialbutikk slik at du faar hjelp til aa velge akkurat den rette, utvalget er utrolig stort. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Tette, svarte GODE strømpebukserCalvin Klein 80 denier er jeg veldig glad i. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tette, svarte GODE strømpebukserWolford, ingen over, ingen ved siden. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Tette, svarte GODE strømpebukserOg det beste er at HM, Cubus, Lindex og Steen&strøm(som har Woolford) er bare 3 min unna jobben min!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Epikur
|
Sv: Tette, svarte GODE strømpebukserWolford, Calvin Klein med høyt liv og Spanx. Holder lenge. HMs 100 den holder også fint, men de nupper noe mer.
|
|
|
#16 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Tette, svarte GODE strømpebukserHer må visst jeg følge med. Vil også bruke kjole oftere.
|
|
|
#18 |
|
Bedreviter
|
Bare hvis det faktisk er diamanter som er påmontert. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Tette, svarte GODE strømpebukserHvem fører spanx? Finner jeg dem på Steen&Strøm, tro?
|
|
|
![]() |
|
|