Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva skal jeg gjøre med veggene i stua?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-07, 13:44   #1
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva skal jeg gjøre med veggene i stua?

Vi pusser opp stua nå.. og maler paneltaket eggehvitt. Kjøkkenet har MDF plater i Kaffelatte og gangen som grenser til har strie med kaffelatte på. Ellers så har listverk eggehvitt. Har en slik typisk rød mur bak vedovnen som jeg hadde lyst å la være slik.

Jeg ønsker tilbakemelding på hvordan jeg bør ha det.. Legger ut bilde av stua i forskjellige vinkler og så hvilke tapeter jeg har sett på.

Bilde av stua:

Her er noen tapettyper jeg har sett på... disse skal males på, Jeg har lyst på en farge som er dypere.. mer brunt i en kaffelatte.

Sist redigert av Huldra : 25-05-07 kl 17:37.
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19.