|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Originala
|
Lede en konferanse - hva KAN jeg ha på?Jeg skal muligens være med å lede en 2-dagers konferanse om en stund. Jeg tror det blir rundt 140 deltakere. Ikke jubileum, men den ene dagen kommer en statsråd, og en veldig profilert person skal holde et innlegg første dag. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Trøtt
|
Sv: Lede en konferanse - hva KAN jeg ha på?Om du liker jeans og vil være feminin er jeans, dressjakke og en finin topp og noen smykker det rette. Halvhøye pumps til. Da blir du fin uten å bli overpynta.
|
|
|
#3 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Lede en konferanse - hva KAN jeg ha på?Jeg synes denne er fin, men den er kanskje litt søt? http://www.ellos.no/ellos-casual/skj...&selArt=361419
|
|
|
#5 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lede en konferanse - hva KAN jeg ha på?Nessie skulle vært med deg på shopping |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ferdiglada
Sv: Lede en konferanse - hva KAN jeg ha på?Mitt beste tips er i alle fall å ha hæler som ikkje lage lyd. Eg blir sprø på konferanser der enten innleder, holder eller programleder har hæler med lyd.
|
|
|
|
#7 |
|
heimføing
|
Sv: Lede en konferanse - hva KAN jeg ha på?
Duh, rull inn. Jeg har da sett deg pyntet flere ganger og ordet transvestitt har ingenting med deg å gjøre. Du var veldig pen da jeg traff deg i vinter. Og før også. Absolutt feminin. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
maler
|
Sv: Lede en konferanse - hva KAN jeg ha på?Du kan fint ha bukser også.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Lede en konferanse - hva KAN jeg ha på?
Jepp.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Lede en konferanse - hva KAN jeg ha på?Jo, dress er vel gjerne bedre ja. Jeg har tenkt at det MÅ være skjørt, men det må det nok ikke.
|
|
|
#12 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Lede en konferanse - hva KAN jeg ha på?Det er jo veldig viktig at det er noe du føler deg vel i - i alle fall. Du skal jo stå foran mange folk, og da er det jo litt viktig at man synes selv at man er ok.
|
|
|
#13 |
|
Originala
|
Sv: Lede en konferanse - hva KAN jeg ha på?Takk, -ea- og Fluke. Men dette har jeg hørt fra andre også, altså. En frisør sa jeg burde tenke på det mtp valg av frisyre, husker jeg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2012
![]() ![]() |
Sv: Lede en konferanse - hva KAN jeg ha på?Jeg bruker gjerne skjortekjoler i slike sammenhenger. Kan dresses opp og ned avhengig av strømpebukse, sko og smykker. Her er et eksempel (svart, men du finner sikkert andre farger hvis du surfer litt): |
|
|
|
![]() |
|
|