|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Dos and don'ts på cruise i MiddelhavetI skolens høstferie skal vi på cruise i Middelhavet sammen med min mor, hennes mann og min bror. Vi er altså påspandert tur. Vi reiser med Norwegian cruiseline med skipet Epic fra Barcelona. Vi skal innom ulike byer i Italia, Cannes i Frankrike og Palma på Mallorca før vi returnerer til Barcelona.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 23-09-14 kl 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Dos and don'ts på cruise i MiddelhavetNei, ikke på det, men jeg har vært på Epic. Cannes har jeg også vært mye i. Rue d'Antibes, strandpromenaden, gamlebyen og se på håndavtrykkene på kjendiser rundt filmpalasset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Dos and don'ts på cruise i MiddelhavetCannes har jeg også vært i en del ganger.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Dos and don'ts på cruise i MiddelhavetRoma skulle jeg vurdere å gå i land og ta en utflykt fra noen som sikkert står der og selger utflykter. Blir ofte rimeligere enn å kjøpe på cruise, men litt mer risky ettersom du ikke vet hva du får og du er avhengig av at de er tilbake i tide. Dere må jo inn i Roma og se på så alt flott der. Er dere der i mange timer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Dos and don'ts på cruise i MiddelhavetJeg tror båten går igjen kl 19. Vi har sett på muligheten av å komme seg inn på egenhånd, det går jo tog. Utfluktene er jo skitdyre, dessuten har jeg ikke mulighet til å være på tur i 9 timer. Jeg er for syk til det, så jeg må prioritere hard hva jeg klarer, men Roma hadde vært stas å se ihvertfall deler av!
![]() |
#6 |
maler
|
![]() Sv: Dos and don'ts på cruise i MiddelhavetJeg har vært der.
![]() |
#7 |
Off the map.
|
![]() Sv: Dos and don'ts på cruise i MiddelhavetJeg har vært på den båten, med jobben. Jeg hadde foretrukket en uke i for eksempel Barcelona framfor den båten. Jeg synes det var litt danskebåten i syden. Men helt sikkert artig for ungene.
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Dos and don'ts på cruise i Middelhavet
Takk for tips.
![]() |
#9 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dos and don'ts på cruise i MiddelhavetJeg så Epic i sommer, utenfra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|