|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
finner ut av mye
|
Er dette nyheter?!?- Vi sminker oss sammen |
|
|
|
|
|
#2 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Er dette nyheter?!?Nei, men jeg er ikke overrasket over at DB regner dette som nyheter.
|
|
|
#3 |
|
intro
|
Sv: Er dette nyheter?!?
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Jaja. Neinei. Dette er jo Se&Hør-journalistikk. Om jeg skal være grei så ser jeg jo at det kan normalisere et videre begrep for hva som er godtatt for menn.
|
|
|
#8 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Er dette nyheter?!?Nei, det er ikke nyheter. Jeg synes det er trist at avisene skriver om sånt i det hele tatt. Skal dette liksom være forbilder for unge mennesker?
|
|
|
#11 |
|
har tatt seg sammen
|
Ja de gjør nok det. Det som bekymrer meg er jo at dette er et univers som mange av dagens barn og unge vokser opp i. Skal vi gjøre sånn:
|
|
|
#12 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dette nyheter?!?Her er det vel ikke så mye mer å si enn: |
|
|
|
|
|
#14 |
|
intro
|
Sv: Er dette nyheter?!?Jeg tenkte det samme - noen burde virkelig beskyttes mot seg selv. Det minner meg litt om denne artikkelen fra lokalavisen vår i sommer: "Målet er å være evig 25"
|
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er dette nyheter?!?Man kunne jo skrevet saken ganske anderledes, en hyggelig sak om ny kjæreste, og empower til menn som våger å gå ut av boksen. Og at det fremdeles kan være attraktivt for jenter.
|
|
|
#16 |
|
etterpåklokest
|
Det klarer han fint helt selv også, ser jeg. :har brukt tre minutter av livet mitt som jeg aldri får igjen på den bloggen: |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er dette nyheter?!?Jeg syns jo det er en viss forskjell på hva man velger selv gjennom egen blogg, og hvordan avisene velger å formidle noen videre. Man kan ikke nekte folk å være dumme eller fremstille seg selv dumt, men man trenger ikke være med på det, eller forsterke det. Spesielt ikke i en fullstendig unødvendig sak som dette.
|
|
|
#19 |
|
etterpåklokest
|
Det har du helt rett i. |
|
|
|