|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Hvilket garn kan det ha vært?På Løkka har det åpnet en ny garnbutikk med masse deilig garn. Mye i alpakka. Der fant jeg helt utrolig mykt garn som liksom var en strikket eller heklet tråd. Jeg kunne tenke meg å lage noe i det og tenkte å finne oppskrifter i kveld. Men da må jeg finne ut hva det var så jeg ksn finne garnvekten.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilket garn kan det ha vært?Nei, helt ny sjappe ved Birkelunden. Åpnet i forrige uke, i gamle lokalene til LiBe. Mellom Samson og den lille franske.
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket garn kan det ha vært?Hexa var min tanke også, det er et kabelspunnet alpakkagarn. Utrolig mykt og deilig, men etter min erfaring loer det en god del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilket garn kan det ha vært?Ja, det kan det også ha vært!
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilket garn kan det ha vært?Jeg tror dessverre det er for lite hold i Hexa til å lage noe sånt. Det har for lite struktur, er for pusete og loddent.
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilket garn kan det ha vært?Eller, denne kan kanskje gå. http://www.ravelry.com/patterns/libr...rdigan-crochet
![]() |
|
|