|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseJeg har alltid fnyst litt av iPad og tenkt at det fikk da være måte på kunstige behov, og har derfor aldri så mye som tatt i en iPad og vært helt
![]() |
#2 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash course.Jeg har ipad fordi jeg har fått en. Og nei, man trenger det ikke. Jeg tror nok jeg ville hatt noe mer enn bare en iphone, men jeg hadde sikkert kjøpt meg en ny laptop. Den største fordelen med ipad er at den er enkel å ta med seg når jeg reiser bort.
![]() |
#4 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseJeg kan ikke skjønne at du trenger det, nei. Jeg har aldri følt behovet for nettbrett og klarer meg fint med telefon og PC. Det eneste jeg foretrekker å gjøre på PC framfor telefon er å se tv-serier; det kunne muligens skapt et ønske hos meg hvis jeg ikke hadde PC.
![]() |
#5 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseJeg har aldri brukt/trengt/ønsket meg iPad før jeg fikk på jobben med beskjed å bruke den i undervisning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseJeg er veldig glad i min (men vurderer å bytte den ut med en Mini, som er lettere å bære og holde, og som får plass i mindre vesker). Jeg bruker min mest til å surfe på, den er lettere å holde/ha på fanget i sofaen eller sengen (og ikke minst på tog eller fly) enn det laptopen min er. Jeg leser bøker på den også, via Kindle-appen, og så spiller jeg hjernedøde spill på den.
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseVi har iPad, og jeg bruker den så godt som aldri (nesten utelukkende på reiser). Men det er fordi omtrent all databruken min involverer mye skriving, og jeg misliker å skrive mye på iPad. I de aller fleste situasjoner dekker iPhone + laptop alle behovene mine.
![]() |
#8 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseEg har blitt veldig glad i iPaden min, fordi eg har problemer med å sitte. Ein iPad er mykje meir håndtering enn ein laptop, viss ein for eksempel skal jobbe i liggjande stilling. Eg bruker iPaden til omtrent alt det same som eg bruker laptopen til. Og eg bruker han meir enn laptopen. Men generelt trur eg ikkje eg gjer noko eg ikkje like gjerne kunne gjort på macen. Men han har eit fint format.
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseJeg elsker min iPad mini. Jeg bruker den til notater, redigere bilder, jeg tar bilder med den, har bøker på den. (De som ikke vil inn i Kindlen min.) Jeg har apper som jeg bruker i undervisning, jeg surfer. Ja i det hele tatt så bruker jeg den mye. Jeg har hatt iPad siden den første kom ut, og selv om jeg fint klarer å leve uten, så er jeg veldig glad for at jeg har en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseJeg har en mini. Jeg surfer, spiller, ser tv/film, leser bøker. Jeg er veldig glad i min og bruker aldri pc hjemme mer. Jeg kan leve uten, men elsker den litt.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseJa og så ser jeg på film på den da. Jeg elsker også min litt. Mannen synes jeg har litt mange dingeser da. Men det er jo en helt annen diskusjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseJeg ser også av og til film på den, men det er ikke sånn at det hadde kommet til å være et stort savn om jeg ikke hadde hatt muligheten.
![]() |
#14 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseKun hvis du synes det blir for lite på mobilen. Jeg bruker nesten bare mobilen, men serier og filmer foretrekker jeg på ipad.
![]() |
#16 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseJeg bruker min mye, men ikke til noe fornuftig. Jeg bruker den til å se Eastenders på iplayer mens jeg lager middag, til å surfe når ungene okkuperer mac'en, til å lese blader på (det er den veldig god på, og utenlandske blader er mye billigere enn på Narvesen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseJeg er avhengig av min. Jeg bruker den på jobb til å skrive notater fra møter og holde styr på kalender. Det er den eneste notatblokken jeg noen gang har klart å holde styr på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseJeg har ipad mini og bruker den mer enn den store ipaden.
![]() |
#19 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseJeg bruker ikke min annet enn på reiser der jeg ikke har med PC. Hjemme bruker jeg enten laptoppen (surfing, film, jobbing) eller bare telefonen. Barna bruker iPad en del da, de ser på youtube og tv-apper. Joda, det hender jeg bruker den på kjøkkenet for en oppskrift eller ser en film på netflix i senga.
![]() |
#20 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Har totalt ignorert alt om iPad. Trenger crash courseJeg bruker iPad mini mye. Den er stor nok til at den er ok å skrive litt på (som her inne og slikt), og kan brukes til å se serier på ved behov. Laptopen bruker jeg kun til jobbting hjemme, og studier. Jeg liker multitasking, og det å sitte i sofaen og se film og surfe samtidig er lettere med iPad enn med laptop (ikke minst fordi laptopen min blir så innmari varm). Og så spiller jeg jo på iPaden.
![]() |
|
|