Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Bord og stoler med ulik finish

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-14, 17:22   #1
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Bord og stoler med ulik finish

Hvordan blir det? Jeg er helt hjelpeløs når det kommer til interiør, og vil gjerne ha hjelp til å synse.

Vi var på boligmesse forrige helg og kjøpte Skovby #24 i hvitoljet eik.

Det ble levert hjem til oss i går, og nå har jeg blitt litt i tvil om både finish og kanskje også modellen, og sitter jeg og lurer på om vi skulle ha forsøkt å bytte til Skovby #27, og kanskje mørkere finish/tresort.
Vi har ikke begynt å bruke bordet vi fikk i går og så vidt jeg har skjønt det har vi minst 14 dagers angrerett siden vi kjøpte bordet på stand/boligmesse. De blir sikkert ikke superhappy om vi angrer, men kanskje mildere innstilt dersom vi bytter til et annet bord som de leverer.

Det jeg tenker på å forsøke å bytte til er dette:

Samtidig har jeg forelsket meg helt i stolene fra Hay, og de har helt andre ben igjen, såpet eik, som er mørkere enn det bordet vi har kjøpt og fått levert.

De vil dermed ikke matche det hvitoljede bordet vi har i stua nå, og heller ikke dersom vi får byttet til valnøtt. Vi kan jo evt prøve å bytte til en annen farge på Skovbybordene som passer bedre (tror de har såpet eik de også). Eller kanskje det ikke gjør noe om bordet er hvitoljet og stolene er såpet? Stolene er jo så fiiine, og gode å sitte i så jeg vi veldig gjerne ha akkurat de.

Så hva gjør jeg? Kjører hvitoljet bord og såpet eik stoler? Forsøker å bytte til bord i valnøtt eller såpet eik? Eller se etter andre stoler?

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.