|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
villende
|
![]() Hvordan planlegge kjøkkenVi vurdere å bytte kjøkken, og jeg har funnet et IKEA-kjøkken jeg har veldig lyst på. Så da var det bare å finne ut hva vi trenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hvordan planlegge kjøkkenVi var hos Kvik og fikk dem til å tegne. Tanken var da å få hjelp til plassering av ting og få innspill, og deretter bestemme oss for hvilket kjøkken det skulle bli. Jeg likte både Maneo fra Kvik og et par på IKEA. Nå ble det Kvik kjøkken da. Tilbyr ikke IKEA hjelp til å tegne kjøkken, om du drar dit?
![]() |
#4 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hvordan planlegge kjøkkenDra til noen forskjellige kjøkkenleverandører og de aller fleste tilbyr gratis time der de tegner og så viser 3D av kjøkkenet mens de jobber og du får en aning om pris. Om dere greier å holde dere til moduler på 20, 40, 60, 80 eller 100 cm bredde, så kan det stort sett overføres til IKEA også. Bare vær litt obs på hjørneskapene kan ha forskjellige mål.
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan planlegge kjøkkenStort eller lite, vanlig vinkelkjøkken eller plass til øy? Arbeidsbord eller benk med skuffer under vinduet. Ser du muligheter eller har ønsker?
![]() |
#7 |
villende
|
![]() Sv: Hvordan planlegge kjøkkenKjøkkenet er spesialbygd og upraktisk, med for lite skuffer og for grunne overskap. Jeg er usikker på om vi skal beholde L-formen og spiseplassen, eller om vi skal gå for U-form, droppe spiseplass, men få mer oppbevaringsplass og mer benkeplass. Da kan vi dessuten få plass til fryser inne, og frigjør dermed masse plass i boden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan planlegge kjøkkenDer ser du starten på planleggingen din.
![]() |
#9 |
villende
|
![]() Sv: Hvordan planlegge kjøkkenMannen og jeg er egentlig ganske flinke til å designe sammen, hvis vi bare tar oss tid og setter oss ned. (Problemet er egentlig at vi ikke er så veldig interesserte, vi er ikke så verst flinke når vi tar oss tid.) Vi har tegnet tilbygg til hytta, plassbygd garderobeskap med benkeplass i gangen og utvidelse av hyttekjøkkenet, og er veldig godt fornøyde med den løsningen vi til slutt endte opp med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan planlegge kjøkkenJeg var på IKEA sammen med en venninne i våres og vi fikk fantastisk god hjelp til å tegne kjøkkenet hennes.
![]() |
|
|