Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gode Chelsea-boots

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-14, 21:36   #1
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Gode Chelsea-boots

Storesøster ønsker seg sånne, og siden hun bruker str 38 er jo utvalget stort. Problemet er at hun trenger gode sko. De må støtte godt opp, og samtidig være lette å ta av og på. Idag bruker hun asics kayano, da klarer hun å gå fint, men hun vil gjerne ha noen til litt finere bruk og.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-14, 19:56   #2
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode Chelsea-boots

Jeg har fra Angulus. De er litt dyrere, men har svært godt kraftig skinn. Rågummisåler som er veldig behagelige, jeg skal kjøpe mer Angulus til meg selv. Har skinnsko til barna.
http://www.boozt.com/no/no/angulus/c...7&group=search

Gammel 04-10-14, 23:49   #3
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg har Fly London chelsea boots, modellen heter Make. Veldig gode å gå i, selv for meg som hater alle hæler over 3 cm. Tror de er 5-6 cm høye.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-14, 22:09   #4
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Min eldste har et par sorte slike, de virker gode.

http://www.stylepit.no/bisgaard-svar...urce=BrandPage

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.