Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor skal jeg kjøpe jobbantrekk?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-14, 19:51   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor skal jeg kjøpe jobbantrekk?

Jeg har et molto importante jobbmøte i neste uke. Det går over to dager og jeg har ingenting å ha på meg. Dvs, jeg har jo skapet fullt, men pga det siste årets fem kilos vektøkning er mye akkurat litt for trangt ( ). Og siden de kiloene selvsagt skal av, har jeg ikke så lyst til å bruke mye penger på nye plagg.

Hvor finner jeg pene bukser og pene jakker til ikke-blodpris (jeg liker Filipa K, men det er litt for dyrt..)? Burde jeg ha drakt (eller er det kjerring, som min kollega påstår)? Hvis nei, hva skal jeg da ha?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 19:55   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal jeg kjøpe jobbantrekk?

Altså, igjen slår jeg et slag for den litt finere kolleksjonen til Hm. Jeg har både kjoler, skjørt, og dressjakker derfra, og er veldig fornøyd med alt. Til mitt bruk funker det utmerket, jeg bruker det dog ikke i jobbsammenheng, kun privat, så det slites/brukes ikke ut slik som det vil bli i jobbsammenheng.
Om det alikevel bare er for en kort periode, vil jeg tro du fint kan ha glede av det også i jobbsammenheng.

Gammel 07-10-14, 20:00   #3
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

I mitt skap.

Gammel 07-10-14, 20:01   #4
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

I mitt skap.

Palmen to the rescue.

Takk for HM-tips, da kan jeg kanskje supplere der.

Gammel 07-10-14, 20:01   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker også at det må gå an å låne for sånne anledninger?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 20:03   #6
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Mexx?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 21:01   #7
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Da har jeg vært hos Palmen og lånt fine skjørt og topper. Og fått korrigert livssynet vedr. hvordan dressjakker skal passe (de skal ikke kneppes igjen) og dermed funnet ut at jeg har både sort og mørk blå jakke som passer helt fint.

Så kan jeg nevrotisere over presentasjonen min i helgen i stedet for hva jeg skal ha på meg.

Gammel 07-10-14, 21:16   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lykke til med presentasjonen!

Det er greit å føle at man er trygg på klærne så man kan fokusere på det man skal si.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:11.