|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lær meg om fargematchingJeg er helt håpløs når det kommer til klær. Alt må matche på en eller annen måte. Sorte støvletter = sort veske. Grå jakke? MÅ da ha noe sort på seg. Osv. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Lær meg om fargematchingLitt vanskelig å si uten å ha sett jakken, men jeg tipper jeg kunne brukt både beige, brunt og sort til den jakken. Jeg hadde uansett ikke kjøpt blå sko til, om ikke det var noe jeg ønsket meg ellers også. Ofte er det vel så fint når ting ikke matcher sånn på prikken.
|
|
|
|
#3 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lær meg om fargematchingBrune sko er da vel lekkert til beige og mørkeblått? Beige er jo egentlig bare en lysere nyanse av brunt?
|
|
|
#6 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Lær meg om fargematchingHøres ut som du heller bør glemme fargematching, enn å lære mer om det.
|
|
|
#7 |
|
Nå også i farger
Sv: Lær meg om fargematchingBunt ja. Har ett par brune støvletter. Men innser jeg da må ha brun veske også. :dobbeltflau: |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nå også i farger
Sv: Lær meg om fargematching
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
Sv: Lær meg om fargematchingSvart er jo den fargen som går til omtrent alt, så eg hadde kjøpt jakka og brukr svarte boots til. Og brunt er fint til beige, ja. Det eg sørger for, er å ha skjerf i nøytrale fargar, som kan gå til dei fleste jakkene mine.
|
|
|
|
#10 |
|
Nå også i farger
Sv: Lær meg om fargematchingDet var lurt! Takk! Skjerf som matcher alt skal jeg klare finne. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Nei, nei, ikke samme farge på sko og veske! Jakka høres jo veldig nøytral ut, du kan sikkert fint bruke den til jeans og sorte støvletter, og både brun, sort og fargerik veske.
|
|
|
#13 |
|
Tankefull
|
Sv: Lær meg om fargematchingJeg er lik deg (eller enda mer håpløs). Jeg greier aldri å bli komfortabel med dongeribukser fordi jeg da må ha overdeler med blått i seg. Dongeriskjørt kan gå dersom strømpebukse og overdel matcher (men samtidig må det være farger som passer til blått). Jeg hadde ikke kjøpt jakka.
|
|
|
#14 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Lær meg om fargematchingHør på Tally!! Sånn matchy-match gjør gjerne totalinntrykket dårligere enn om man blander stiler, farger og teksturer.
|
|
|
#15 |
|
Fortynnet
|
Sv: Lær meg om fargematchingJeg syns jo ofte det funker med samme farge på sko og veske også. Det er ikke noe mål for meg å aldri ha det. Men jeg liker en ganske rolig stil og blander aldri veldig mange farger i et antrekk, det trives jeg bare ikke med. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Lær meg om fargematchingJeg kjører stort sett preppy stil jeg altså. Men jeg synes antrekket er freshere når man har noe som bryter litt.
|
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
Joda, det er jo ikke slik at har man en sort veske må man for all del ikke ha sorte sko. Men det kan lett se litt voldsomt ut, og jeg syns det er fint om man har noe som bryter.
|
|
|
#19 |
|
Personlig pessimist
|
Ja, det er jeg enig i.
|
|
|
|
#20 |
|
Nå også i farger
Jakka er veldig nøytral ja. Og jeg kan i grunn se for meg at en fargerik veske kan bli kult! Jeg liker farger! |
|
|
|
![]() |
|
|