|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Mens alle klager på barne-tvSå må det vel være temmelig bred enighet om at Amigo er ganske fantastisk! Hvis ikke, så skjønner jeg meg ikke på dere.
![]() |
#4 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: Mens alle klager på barne-tvJeg synes det er bare bråk og ståk, og oppmerksomhetssugne unger... Liker Stian da, og han er fantastisk som programleder, de kunne ikke hatt noen andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mens alle klager på barne-tvStian er sjefen!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mens alle klager på barne-tvAmigo er kjempepopulær her i huset, og det er Newton også.
![]() |
#12 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mens alle klager på barne-tvAmigo er morsomt og junior på 7 år digger det programmet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Mens alle klager på barne-tvStian er en fantastisk programleder. Og jeg synes Amigo er morsomt og underholdende.
![]() |
#15 |
Audacious
|
![]() Sv: Mens alle klager på barne-tv
Jamen! Jeg synes Stian er skrekkelig slitsom, rimene når de presenterer seg på begynnelsen er så utrolig pinlige, jeg har aldri klart å se på sånne programmer hvor det er potensiale for at folk dummer seg ut, og den sangen de synger når noen må gå ut synes jeg er skikkelig teit. Jeg respekterer at Storesøster synes det er gøy, og hun får selvfølgelig se det, og jeg sitter ikke og kommer med sure kommentarer, jeg rømmer stua i stedet.
![]() |
#16 |
kamerat
|
![]() Sv: Mens alle klager på barne-tvJeg lo meg i hvert fall skakk av dagens program, spesielt opera-politimennene og spørsmålene vinnerne fikk på slutten.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mens alle klager på barne-tvJeg synes det er litt slitsomt, men skjønner jo at det fenger. Snuppa er for liten til å like det ennå.
![]() |
#18 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Mens alle klager på barne-tv
Iben er også 05, riktignok i januar, men hun digger Amigo og synger med.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mens alle klager på barne-tvMin er også fra januar 05, men synes ikke noe om det ennå. Det kan jo være at tålmodigheten er slutt etter å ha sett Barne-TV en halvtime først.
![]() |
|
|