Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skolesekk med tilhørende gymbag

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-14, 13:15   #1
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Skolesekk med tilhørende gymbag

Eller gymsekk, er vel mer riktig.

Podens skolesekk er for liten plassmessig, så han trenger ny. Han har en 25 liters Bergans nå.
Jeg har vært ute i dag og sett på sekker, og det var ikke akkurat helt sesongen for det.
Jeg tror jeg har lyst på Bergans, men er åpen for Beckmann. Så har jeg lyst på tilhørende gymbag/gymsekk som kan festes på skolesekken.

Er det noen nettbutikker som anbefales i ens ærend? Evnt noen butikker i Drammen med godt utvalg?

Gammel 10-10-14, 13:20   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolesekk med tilhørende gymbag

Beckmann har i alle fall sekk med gymbag til.

Har du sjekket www.flust.no

XXL?
G-Max

Gammel 10-10-14, 13:33   #3
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Bergans har også gymbag som kan festes utenpå sekken.

Gammel 10-10-14, 13:35   #4
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror jeg ender opp på XXL.no. XXL her hadde ikke. G-sport hadde èn sekk, men ikke gymbag. Dette var Bergans. De hadde ikke særlig utvalg i Beckmann.
Og gymsekker hadde de ikke i det hele tatt. Eller jo, de helt minste til Beckmann.

Berganssekken kostet 649 kr på G-sport. Nå ser jeg at på XXL.no så koster den 479 + 259 i gymsekk.

Disse to passer sammen, ja?

Gymsekk
28 liters skolesekk

Gammel 10-10-14, 13:38   #5
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Jeg tror jeg ender opp på XXL.no. XXL her hadde ikke. G-sport hadde èn sekk, men ikke gymbag. Dette var Bergans. De hadde ikke særlig utvalg i Beckmann.
Og gymsekker hadde de ikke i det hele tatt. Eller jo, de helt minste til Beckmann.

Berganssekken kostet 649 kr på G-sport. Nå ser jeg at på XXL.no så koster den 479 + 259 i gymsekk.

Disse to passer sammen, ja?

Gymsekk
28 liters skolesekk

Ja, Spider passer til alle Bergans skolesekker så vidt meg bekjent. Den er grei sånn. Vi hadde XO med Spider før.

Gammel 10-10-14, 13:42   #6
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Men da var dette egentlig en grei affære likevel da.

Jeg har aldri hatt tilhørende gymsekk til kidsa, men poden har tilbakevendende låsninger i nakke og nedover brystryggen, så han har mye smerter når han kaver med både det ene og det andre på skoleveien.

Gammel 10-10-14, 13:57   #7
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lille E har Beckmannsekken med gymbag. Utrolig praktisk, spesielt fordi det ikke er bagasjebrett på sykkelen.

W som har en QuickSilver-sekk, bruker en dagstursekk til gymbag. Den har han sluppet ut stroppene på, så han tar den utenpå den andre sekken. Den store treningsbagen ble bare kaotisk.

Gammel 10-10-14, 18:03   #8
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her i huset har vi Berganssekk med spider. Den er utrolig kjekk!
Jeg fikk tilogmed spideren gratis her på FP!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-14, 20:12   #9
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Nå er det bestilt og betalt. Satser på at dette blir bra.

Gammel 10-10-14, 20:38   #10
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det gjør det nok!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.