|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Den beste øyenskyggen?Gjerne med mange farger å velge mellom.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 15-10-14 kl 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste øyenskyggen?Det viktigste for meg er å ha en god primer under; uten det striper samtlige øyeskygger seg ila. et par timer eller mindre.
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Den beste øyenskyggen?
Primer har jeg aldri prøvd, men det bør jeg kanskje.
![]() |
#4 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste øyenskyggen?Verden ble helt ny, når jeg fikk anbefalt Art Deco sin primer. Jeg skulle nemlig på ball, og øyenskyggen måtte sitte pent i timesvis. Det gjorde den, helt fantastiskl!
![]() |
#5 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Den beste øyenskyggen?Jeg er veldig fornøyd med Chanel. Har en enkel duo i fargen Mist, tror jeg. Veldig anvendelig beige over mot rosa, med skimmer, samt en matt mørk brun som jeg evt aksentuerer litt med langs vippekanten. Sitter hele dagen uten primer.
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Den beste øyenskyggen?Jeg synes Chanel sine er veldig gode, men siden Body Shop sine faktisk nesten er like gode, så bruker jeg dem. De er litt mindre fargesterke, men på meg sitter de veldig jevnt og fint på.
![]() |
![]() |
#7 |
biffvase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste øyenskyggen?Ikke bare holder øyeskyggen mye bedre med primer, en god primer gjør også at skyggene er lettere å legge og fargene blir mer intense.
Den er kjempegod! Imidlertid så reagerer jeg på den, sikkert fordi jeg bruker primer daglig. Jeg er superfornøyd med Too Faced sine primere (både lemon drop og den vanlige), og jeg synes de er enda bedre enn Urban Decay sin primer som mange holder for å være den beste.
![]() |
#8 |
anglofil
![]() Sv: Den beste øyenskyggen?Har brukt Bobbi Brown de siste årene, MAC tidligere.
![]() |
#9 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Den beste øyenskyggen?Av billigmerkene er jeg veldig fornøyd med Isadora.
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste øyenskyggen?Jeg er stor fan av Urban Decays Naked-paletter. Nydelige farger, sitter veldig godt om du bruker primer, og fin miks mellom nøytrale og litt heftigere farger i hver palett. (Jeg ble litt hekta, så jeg har alle tre
![]() |
#12 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Den beste øyenskyggen?Jeg liker MAC, Inglot og Rouge Bunny Rouge. Dior og Chanel er bortkastet tid og mye penger. Jeg har også akkurat kjøpt Urban Decay Naked Basics, som har en fin samling matte (en har ørlite skimmer) skygger til hverdagsbruk i en kompakt palett.
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it. 2009 2012 Sist redigert av Nera : 16-10-14 kl 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Den beste øyenskyggen?Primer er en slags grunning som man legger på øyelokket før man legger skygger. De er ofte litt seige, og gir øyeskyggen noe å gripe fatt i, og derfor blir holdbarheten mye bedre. Jeg liker primeren fra Nars, og den gode, gamle Urban Decay Primer Potion.
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it. 2009 2012 Sist redigert av Nera : 16-10-14 kl 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Den beste øyenskyggen?Jeg har kjøpt PRIME TIME primer, og den er bare helt fantastisk. Før kunne jeg gå to timer på jobb og streken var klar. Nå holder den fakerten meg gjennom trening!!!! Min er ikke seig, den tørker helt inn på lokket på sekundet og øyenskyggen ligger matt etterpå.
![]() |
#16 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Den beste øyenskyggen?Jeg bruker primer, det har mye å si for resultatet.
![]() |
#17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste øyenskyggen?Bruker bare øyenskygger fra Sisley og har aldri hatt behov for primer.
![]() |
#18 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Den beste øyenskyggen?Takk for alle tips.
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Den beste øyenskyggen?
Da kan jeg anbefale øyenskyggene til Isadora, de er minst like bra som de dyre merkene jeg har prøvd. Jeg har forøvrig aldri hatt behov for primer, verken når jeg bruker Isadora eller andre øyenskygger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Den beste øyenskyggen?Etter at jeg kjøpte primer har alle skyggene sittet perfekt. Så bare kjøp billig med en god primer, det er mitt tips.
![]() |
|
|