Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tror du folk oppfatter deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 18:18   #1
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.796
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Hvordan tror du folk oppfatter deg?

Inspirert av et par andre tråder her.


Hvordan tror du folk oppfatter deg - både på nett og i virkeligheten?


Jeg aner ikke hvordan folk oppfatter meg på nett. Men her hvor vi bor tror jeg mange synes jeg er litt rar, siden jeg har tatt en del utradisjonelle valg. Blant annet har jeg aldri datet en råner.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 18:24   #2
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?

Dette er hva jeg tror. Interessant om noen gidder å korrigere om jeg tar feil.

(Dette er altså hvordan jeg tror folk oppfatter meg, ikke hvordan jeg nødvendigvis er)

-Blid
-Rolig
-Stille
-Sjenert
-Usikker
-Etterdiltende
-Sta

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 18:25   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?

Jeg tror at folk oppfatter meg som..., ja si det? Jeg aner virkelig ikke. Kanskje jeg bare er en grumsete masse?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 18:33   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?

Ja, det er jo sant, forresten. Jeg tror ikke jeg er en person som klarer å få så enorm oppmerksomhet, til tross for mengden av meldinger.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 18:35   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Ja, det er jo sant, forresten. Jeg tror ikke jeg er en person som klarer å få så enorm oppmerksomhet, til tross for mengden av meldinger.


Jeg inbiller meg at jeg sniker meg usett rundt i krokene her.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 18:38   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?

Aner ikke hvordan folk oppfatter meg på nettet men IRL så får jeg høre at jeg er:

snill
hjelpsom
omsorgsfull
rolig
sier rett ut hva jeg mener

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 18:38   #7
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.608
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Ja, det er jo sant, forresten. Jeg tror ikke jeg er en person som klarer å få så enorm oppmerksomhet, til tross for mengden av meldinger.

Selv om ikke du er den skriker høyest etter oppmerksomhet, så ville du bli savnet

__________________
Propella
Propella er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 18:41   #8
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?

Hvordan jeg oppfattes avhenger nok mye av personen selv. Er det en person som er trygg på seg selv så blir jeg mest oppfattet som en sosial, livlig, blid og diskusjonsglad person som ser sakene fra flere sider, og ærlig, men snill. En venninne og kollega fortalte her om dagen at hun synes jeg er en diplomatisk og løsningsorientert person.

En som er litt mer usikker vil i større grad oppfatte meg som en brautende og kverulerende bedreviter. I andre situasjoner kan kanskje de også oppfatte meg som snill og hyggelig, men ikke om de insisterer på noe som er feil og idiotisk, eller om jeg synes de er teite.

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 18:57   #9
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?

Her på nettet vet jeg ikke.

Der ute i verden tror jeg at jeg blir oppfattet som utadvent, glad i å prate, Alltfor skravlete vil vel heller min mann si En liten arbeidsmaur som liker å ha noe på gang, bryr meg om andre. Kontrollfreak og liker orden (Kan nok være slitsomt for de nær meg). Er ikke redd for å si det jeg mener men prøver å tenke over måten jeg gjør det på.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 19:07   #10
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?

I RL så blir jeg oppfattet som en entusiastisk, positiv, selvstendig, feministisk, nerdete vindranker. Tror jeg blir oppfattet som noe tilsvarende på nettet også - i hvertfall av folk som har lært å kjenne meg. Andre som ikke kjenner meg så godt har karakterisert meg som gladkristen ( ) og friluftsmenneske ( ).

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 19:41   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?

Flere av de som kjenner meg både fra nettet og RL sier at jeg virker bråere og skarpere på nettet. Det er helt sikkert fordi min kanskje litt rare humor går (enda) mer hus forbi uten den non-verbale kommunikasjonen.

Eller fordi jeg har mindre filter på nettet, og virkelig ER ganske slem.



(finnes det virkelig INGEN onde smileys her? Hva er vi for slags forum? :sjokkert: )

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 20:05   #12
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Dette er hva jeg tror. Interessant om noen gidder å korrigere om jeg tar feil.

(Dette er altså hvordan jeg tror folk oppfatter meg, ikke hvordan jeg nødvendigvis er)

-Blid
-Rolig
-Stille
-Sjenert
-Usikker
-Etterdiltende
-Sta

Jeg la godt merke til deg på NM bare så du vet det.
Jeg har ikke fått inntrykk av at du er spesielt sjenert eller usikker. Synes du virker både klok, reflektert og at du sier saklig det du mener. At du er blid og rolig stemmer godt med inntrykket mitt.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 20:14   #13
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?

På nett er jeg vel en av de mer anonyme, og blir vel kanskje oppfattet som litt kjedelig.

I virkeligheten så er jeg ganske utadvendt og skravlete (iallefall blandt de som kjenner meg), ryddig,god venninne, venner med de fleste, konfliktsky (kan en si det slik?)sosial og omgjengelig (jadda, det var mye selvskryt det).

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 20:17   #14
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?

Har ikke peiling. Tror at de som kjenner meg irl synes jeg er ganske lik her inne?

Materialistisk overfladisk bedagelig glatt tidvis morsom uengasjert latsabb?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 20:24   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?

Ut ifra tilbakemeldingene jeg har fått og slik jeg har oppfattet ting så tror jeg jeg blir oppfattet slik på nettet:

Diplomatisk
morsom
slitsom
masete :dobbeltsnurt: (de to her var det samme person som fortalte meg at jeg var)
person med meninger
noen ganger litt kverulerende
søt


I det virkelige liv tro jeg jeg blir oppfattet som

en person med meninger om så mangt
diplomatisk
tøff
tillitsvekkende
sær


Og hvis jeg skal plukke ut hva jeg syns stemmer best så er det at jeg er diplomatisk og mener noe om ganske mye.
Det andre er jeg ikke helt sikker på.

Eller, ofte syns jeg selv at jeg er så morsom at jeg holder på å falle av både stoler og fortauskanter da

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 21:02   #16
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?

Jeg vet at jeg blir oppfattet som uhøytidelig, positiv og morsom IRL. Det har jeg blitt fortalt mange ganger, og det stemmer bra med hvordan jeg føler meg.

De som treffer meg for første gang syns jeg er stille, sjenert og blid tror jeg. Jeg blir veldig usikker når jeg treffer nye mennesker, og bruker gjerne litt tid på å tø opp.

På nett vet jeg ikke, men jeg håper det er omtrent det samme.

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 21:07   #17
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?

Tror jeg blir oppfattet som noget forvirret på nett i alle fall.

(og ja, Veronal som friluftsmenneske er det ikke tvil om! )

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 21:22   #18
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?

Jeg blir vel især oppfattet som "henne som prater litt rart / henne som skriver litt rart".

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 21:28   #19
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?

Jeg tror folk oppfatter meg på forskjellige måter i virkeligheten alt etter hvor godt jeg kjenner dem eller hvordan kjemien er. Tror de som kjenner meg godt synes jeg er morsom, distrè, skravlsesyk og nerdete, mens de som ikke kjenner meg så godt kanskje oppfatter meg som mer stille og sjenert.
Jeg aner ikke hvordan jeg blir oppfattet på nett. Jeg er muligens litt sjenert og "stille" her inne.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 21:35   #20
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan tror du folk oppfatter deg?

Interessant.

Jeg tror jeg i RL blir sett på som skravlebøtte, utadvendt, lattermild, godhjerta (den fikk jeg høre i dag ) og til tider ekstremt dramatisk.

Om dette kommer frem på nettet eller ikke, synes jeg er vanskelig å si..

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no