Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har man på seg på julebord i 2014?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-14, 22:31   #1
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva har man på seg på julebord i 2014?

Jeg skal på julebord. Sist jeg var på julebord var i 2002. Jeg vet såpass at jeg ikke kler på meg det samme som da. For å si det sånn så jobbet jeg i utelivsbransjen og jeg husker en kommentar jeg fikk fra et av de julebordene. "Fint belte, Morella!" Det var skjørtet han siktet til.

Såeh... hva tar jeg på meg? Kom gjerne med bilder.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-14, 22:35   #2
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har man på seg på julebord i 2014?

Gammel 19-10-14, 22:42   #3
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Hvor finnes disse kjolene Elise?

Gammel 19-10-14, 22:45   #4
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

De er fra en artikkel fra i fjor, men jeg regner med samme stilen går i år. Hvor de var å få tak i i fjor, står her: http://www.kjendis.no/2013/11/15/kje.../jul/30339900/

Jeg tror ikke det er vanskelig å finne den type kjoler hvis en leter, jeg har iallfall 5 stk som ligner på disse, kjøpt de siste 2 åra (den ene ble kjøpt i går og er planlagt brukt på årets julebord). Vero Moda, b-young, gina tricot, o.l.?

Gammel 19-10-14, 23:36   #5
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tusen takk, Elise! Der var det mange fine kjoler. Jeg likte den sorte med paljetter veldig godt, men er det greit å gå i så lårkorte kjoler? Jeg er ikke 20 lengre.

Gammel 21-10-14, 10:44   #6
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har begynt å tenke litt på dette jeg også. Det er veldig lett for meg å ende opp med noe sort, da det er fargen min ellers. Alt føles trygt og godt i sort. Men av og til er det jo litt morsomt med noe annet. Jeg har vel mer tenkt på skoene, for gikk meg på et par på Eurosko på lørdag, og de tenkte jeg måtte bli advendtsinvesteringen min. Fant ikke bilde av dem nå, men det var pumps med åpen tå (tror jeg), og ankelrem. Sort med noe sølv på. Får prøve de en annen dag. :digresjon:

Lårkort går jeg ikke i, men jeg har ikke lårene til det heller da. Tenker der har mer mer figur å gjøre enn alder, og snittet ellers på kjolen.
Sånn akkurat just over kneet går bra for meg.

Hvilken stil har du ellers da?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 13:02   #7
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Standard

Ja, hvilken stil har jeg? Jeg aner ikke rett og slett. Kjedelig hverdagsligstil?
Jeg liker også sort, eller ensfargede klær når jeg skal pynte meg. Jeg liker ikke å skille med ut så mye i slike settinger. Dette er julebord med mannens jobb hvor jeg ikke kjenner så mange.

Gammel 21-10-14, 13:06   #8
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg tenker at lårkort er greit så lenge man ikke også flasher puppene. Lårkort med litt tilkneppet hals, og gjerne lange ermer, kan være flott!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:07.