Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva slags kalender til en tiåring?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-14, 10:07   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva slags kalender til en tiåring?

Hiawata har i alle år hatt legokalender og vil egentlig ha det i år også. Men jeg er så lei av alle disse minifigurene som bare blir bygget og ikke senere lekt med i det hele tatt og har foreslått at vi prøver noe annet i år. Men hva?

Her snakker vi kommerskalender altså, vi har allerede en opplevelseskalender med hyggelige små aktiviteter.

Han er lite interessert i flaxlodd og slikt. Finnes det gode sjokoladekalendre (I barneøyne altså, vi snakker heller melkesjokolade enn Lindt, men han syns ikke så mye om Nille-greier)? Er forskerfabrikkens kalender overkill i tillegg til aktivitetskalenderen? Kommer Redd barna med en kalender som kan importeres?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 10:14   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.965
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags kalender til en tiåring?

Jeg tror at sjokoladekalenderen til Kinder pleier å få veldig gode tilbakemeldinger.

Ungenes kalendere har tatt fullstendig av, og mannen og jeg klør oss nå i hodet om hvordan vi skal få den ned på jorda igjen. Jeg nekter å kjøpe "kalenderfyll" som bare blir liggende fra samme dag som den pakkes opp. Noe av problemet mitt er at jeg har to veldig forskjellige barn. 24 små pakker til snuppa er lett som en plett. Hun ønsker seg sokker, truser, hårstrikker, hårbøyler, ulltrøyer, klistremerker, scrappeting og så videre. Det koster litt med 24 sånne pakker også, men det er relativt nyttige ting som blir brukt så da gjør det ikke noe om jeg bruker litt penger på det. Knerten klarer definitivt ikke å utvise samme engasjement for lignende gaver, så det er egentlig han som er problemet. Jeg kan rett og slett ikke kjøpe 24 skylandersfigurer.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 10:16   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags kalender til en tiåring?

Nei, det er samme greia her, Tjorven. Det er litt derfor jeg vil droppe legokalenderen, selv om jeg ser jo at han har glede av å bygge de små figurene. Full gavekalender kommer ikke på tale, han er lite opptatt av dill og dall og det ville blitt fryktelig dyrt. Det hender det kommer en liten gave i opplevelseskalenderen også altså, men ikke 24 av dem.

Kom gjerne med argumenter for legokalenderen også, altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 10:18   #4
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags kalender til en tiåring?

Jeg har slitt i flere år med å finne kalender til Mini som ikke bare inneholder ræl som blir slengende. Til Frøkna har det alltid vært enkelt, men til gutta? Jeg har ikke noe å bidra med dessverre. Jeg håper jeg finner noe i junaiten.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 10:21   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.965
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags kalender til en tiåring?

Argumentet for legokalender er at den er relativt billig og at han har umiddelbar glede av den selv om det ikke er langvarig. Vi har egne legokasser, og alt fra kalendere kan jo puttes direkte oppi der.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 10:22   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags kalender til en tiåring?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg har slitt i flere år med å finne kalender til Mini som ikke bare inneholder ræl som blir slengende. Til Frøkna har det alltid vært enkelt, men til gutta? Jeg har ikke noe å bidra med dessverre. Jeg håper jeg finner noe i junaiten.

Kan du i såfall sende meg en også?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Argumentet for legokalender er at den er relativt billig og at han har umiddelbar glede av den selv om det ikke er langvarig. Vi har egne legokasser, og alt fra kalendere kan jo puttes direkte oppi der.

Ja, det er jo det. Lego er jo bra ting. Vi får evt. ha som mål å animere en film i romjula.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 10:23   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.677
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags kalender til en tiåring?

I år har gutta ønsket seg sjokoladekalender - da av typen kinder. Storebror ønsker seg legokalender, men ble rystet over prisen. (han er sparsom som type) - da har fått pakkekalendere tidligere.

I år har jeg vurdert å finne en eske - og så legge inn ymse hver dag. (altså ikke ha ørten ting pakket inn) - da kan det jo være noen dager hvor de får en liten melkesjokolade, noen dager de får billetter (vi skal på teateret), noen dager de får ting som "Badekule" eller "leire som spretter" - og noen dager de kan få en legofigur eller så.

Jeg sliter veldig med åf inne argumenter FOR legokalender. Det er vitterlig innmari små ting.

- En annen ting som kan gå an (men som krever litt tid å ordne) er jo å kjøpe en ting som bygges (jeg tenker gjerne Lego) - så kan de bygge litt hver dag. Problemet er jo her at det vil bli langt dyrere enn 299 som disse legokalenderne koster, ser jeg for meg.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 10:26   #8
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags kalender til en tiåring?

Jeg abbonerer på denne tror jeg.

Her skal de to yngste ha lego, men storesøster sliter jeg med å finne til. I fjor hadde hun hobbykalender der hun laget en julepynt hver dag, men jeg så at det ble litt mye når kalenderen gjerne er stappfull i desember uansett. Ikke liker hun jålerier heller, så neglelakk-kalender er heller ikke aktuelt.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 10:26   #9
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags kalender til en tiåring?

Disse kalenderne fra Forskerfabrikken. Noen som har erfaringer med de og hvilke alderstrinn de evt. passer til?

Fikk bare terningkast 3 her, men så skriver de også "Jentene mener det er en tullekalender, gutta synes den er litt kul".
http://www.klikk.no/foreldre/tester/article800807.ece

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 10:29   #10
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.122
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags kalender til en tiåring?

Jeg synes legokalenderne er kjempefine, det er jo ordentlige, små legosett, og mange minifigs, som har vært morsomme å leke med i årevis. Men de vokser jo fra dem etter hvert. Poden ville ha legokalender lenger enn han egentlig hadde glede av figurene - det siste året han fikk (da han var ti), bygget han dem knapt engang, så da sa jeg stopp. I fjor lagde vi pakkekalender for første gang på åtte år. Da var han veldig inne i Doctor Who, så halve kalenderen ble fylt fra en pakke vi kjøpte med "legofigurer" av alle de elleve Doktorene. Jeg var i London på høsten og kjøpte en del småtteri på Forbidden Planet (mye av det finnes på Outland også), og så ble det sjokolade i noen av de resterende.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 10:29   #11
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags kalender til en tiåring?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Disse kalenderne fra Forskerfabrikken. Noen som har erfaringer med de og hvilke alderstrinn de evt. passer til?

Fikk bare terningkast 3 her, men så skriver de også "Jentene mener det er en tullekalender, gutta synes den er litt kul".
http://www.klikk.no/foreldre/tester/article800807.ece

Det hadde sikkert vært noe for jenta mi, men ganske dyrt ja.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 10:30   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags kalender til en tiåring?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Poden ville også ha legokalender lenger enn han egentlig hadde glede av figurene - det siste året han fikk (da han var ti), bygget han dem knapt engang, så da sa jeg stopp. I fjor lagde vi pakkekalender for første gang på åtte år. Da var han veldig inne i Doctor Who, så halve kalenderen ble fylt fra en pakke vi kjøpte med "legofigurer" av alle de elleve Doktorene. Jeg var i London på høsten og kjøpte en del småtteri på Forbidden Planet (mye av det finnes på Outland også), og så ble det sjokolade i noen av de resterende.

Ja, det er jo faktisk en mulighet. Han er mye mer opptatt av Dr. Who enn Star Wars, egentlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 10:32   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags kalender til en tiåring?

... og der var jeg inne på Outland og fant ut hva jeg vil ha til jul, i allefall:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 10:32   #14
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags kalender til en tiåring?

Vi har pakkekalender med en pakke for hver søndag i advent, altså fire pakker til hver som vi kan legge litt mer i. Alternativt hadde de hatt én pakkekalender på deling, typ åpne en pakke annenhver dag og ikke under noen omstendighet 24 pakker hver. Men jeg er veldig fornøyd med vår løsning, som har blitt tradisjon etter at det vi begynte med det da eldste var 2-3 år gammel.

Akkurat i år får de faktisk Lego julekalender i tillegg - kjøpte det da vi var i utlandet nylig, ikke prøvd før. Ellers har vi supplert med en Flax-kalender hver, både store og små.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 10:54   #15
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags kalender til en tiåring?

Ungene her, inkludert niåringen, får sjokoladekalender fra Thorntons. Med The Snowman-tema. De er veldig glad i The Snowman-filmen, men det er kanskje for barnslig for gutten din?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 10:56   #16
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags kalender til en tiåring?

Snart åtteåringen elsker Legokalenderen, og har det på bursdagsønskelisten sin til og med. Om det er like gjevt om 2 år, er jo usikkert. Men han leker en god del med figurene som er med gjennom året, så jeg tenker at det er helt greit.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 10:58   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags kalender til en tiåring?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Ungene her, inkludert niåringen, får sjokoladekalender fra Thorntons. Med The Snowman-tema. De er veldig glad i The Snowman-filmen, men det er kanskje for barnslig for gutten din?

Jeg elsker jo snømannen! Vi har boken. Hiawata er ikke fremmed for leker og barneting, han er lite opptatt av å være større enn han er, så det er ikke sikkert han syns det er barnslig.

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Snart åtteåringen elsker Legokalenderen, og har det på bursdagsønskelisten sin til og med. Om det er like gjevt om 2 år, er jo usikkert. Men han leker en god del med figurene som er med gjennom året, så jeg tenker at det er helt greit.

Hiawata ville jo gjerne ha legokalender, men jeg tror det er mer av vane. Han liker å bygge figurene, men leker lite med dem.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 10:59   #18
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags kalender til en tiåring?

"Problemet" med Mini er at han ikke leker, han har 1 interesse og det er fotball.

Jeg har søkt litt på ebay, mye negllakk og parfyme....



Denne var fin!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 11:12   #19
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags kalender til en tiåring?

Henger her for å finne tips til 10-åringen sin kalender. Her er det også bare en interesse og det er FOTBALL. Tidligere år har vi delt opp fotballkortpakker, men nå har de visst ikke fotballkort for PL lenger.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 11:14   #20
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags kalender til en tiåring?

Jeg ser FIFA har hatt egne kalendere tidligere år, jeg kontakter EA-games nå og hører om de kommer med noen kalendere i år som går på FIFA15 og evt. ultimate teams pakker - Mini hadde hylt av glede om han hadde fått en sånn pakke hver dag i hele desember, nå får han nemlig kun 1 pakke pr mnd..

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no