Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Når på året bør ein ta hull i ørene?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-14, 09:13   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Når på året bør ein ta hull i ørene?

Dette burde ha lege under "fest og høytid" med tanke på viktigheten i ei jente sitt liv, men det passar vel betre her. Jenta, ni år, kom heim i går og forkynte med patos at læraren (som er å rekne som ein slags halvgud) hadde sagt at det var betre å ta hull i øyrene nå om vinteren enn om sommaren. Det var pga bading og saltvann og når ein skille ta ut øyredobbane svir det med saltvann i såret osv. Heftig argumentasjon altså.

Ho er lova hol i øyrene til tiårsdagen, som er midt på sommaren. Er det noko i dette som læraren seier? Er det tider på året som er meir praktiske enn andre å få hull i øyrene på?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 09:18   #2
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

Da får du bare si at hun får lov til å ta hull i ørene når hun blir ti, men at hun er hjertelig velkommen til å vente til vinteren.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 09:19   #3
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

Jeg ville trodd at sommeren var bedre, med tanke på at saltvann renser. Men hva vet jeg. Jeg er jo ikke allmennlærer.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 09:24   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

Jeg ville trodd vinteren var bedre i forhold til levevilkår for basiller og slikt, men jeg aber ikke altså. Jeg ser for meg at sår generelt er gladere på vinteren. :kumbaya:

Jeg ville sagt: "Jeg tror læreren har rett, det er bedre på vinteren, så da venter vi til neste vinter. " Så får du litt drama, om ikke annet.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 09:29   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

Generelt er det jo større smittefare for både det ene og det andre på vinteren, fordi vi holder oss mye innendørs og tett på hverandre.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 09:46   #6
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Da får du bare si at hun får lov til å ta hull i ørene når hun blir ti, men at hun er hjertelig velkommen til å vente til vinteren.

Eg vel mine drama med omhu, men tanken slo meg Men eg kjenner at det er ikkje så viktig for meg å vente heilt til sommaren, ho har ønska seg det intenst i fleire år, og har, til ho å vere, vore tolsam til no. Saltvann reinser, ja. Hmmm.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 09:47   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg ville trodd at sommeren var bedre, med tanke på at saltvann renser. Men hva vet jeg. Jeg er jo ikke allmennlærer.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 09:49   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

Jeg tok hull i ørene sommeren 2012. Det har gått bra med meg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 10:05   #9
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.565
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

Jeg spurte om dette på Pinpoint (piercingsted i Oslo) da jeg var der forrige lørdag (vurderer å få nye hull selv, ikke fireåringen) og de var ganske klare på at sommeren er det beste alternativet. Man kan skal vente ganske lenge med å bruke lue etter å ha tatt ørepiercing, og er det kaldt og piercingen er ny vil det kunne gjøre skikkelig vondt. Om sommeren må man holde seg unna bading i vann og basseng i to uker og så er man ferdig. Man skal holde seg unna bading i klor-, salt- og ferskvann til hullet er grodd, det tar ca 14 dager. Så ingen sviing uansett.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 10:09   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

Jeg tenker litt som hun kanskje kan kjøpe lueargumentet? Kanskje rett og slett våren er best? da er vi ute, men bader ikke?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 10:23   #11
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg spurte om dette på Pinpoint (piercingsted i Oslo) da jeg var der forrige lørdag (vurderer å få nye hull selv, ikke fireåringen) og de var ganske klare på at sommeren er det beste alternativet. Man kan skal vente ganske lenge med å bruke lue etter å ha tatt ørepiercing, og er det kaldt og piercingen er ny vil det kunne gjøre skikkelig vondt. Om sommeren må man holde seg unna bading i vann og basseng i to uker og så er man ferdig. Man skal holde seg unna bading i klor-, salt- og ferskvann til hullet er grodd, det tar ca 14 dager. Så ingen sviing uansett.

Det med lue hadde jeg ikke tenkt på. Minste her skulle egentlig få til bursdagen i september, men hun går på svømming, så jeg sa hun måtte vente til juleferien. Kanskje det ikke var så lurt?

Det blir uansett vanskelig å holde henne unna bading i to uker på sommeren da, hun er en liten havfrue. Og resten av året går hun jo på svømming.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 10:29   #12
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.565
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

Det er jo rett og slett bare å si at "Sorry, men sånn er det!" Vil man ha piercing, må man holde seg unna bading til det er grodd. Å bade med nye piercinger betyr å risikere heftige infeksjoner, det er ikke noe man bør ta særlig lett på. Jeg dumma meg ut der en gang da jeg var yngre og tenkte pytt-pytt og det kan jeg love at jeg fikk angre på.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 10:31   #13
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det er jo rett og slett bare å si at "Sorry, men sånn er det!" Vil man ha piercing, må man holde seg unna bading til det er grodd. Å bade med nye piercinger betyr å risikere heftige infeksjoner, det er ikke noe man bør ta særlig lett på. Jeg dumma meg ut der en gang da jeg var yngre og tenkte pytt-pytt og det kan jeg love at jeg fikk angre på.

Nei, det var derfor jeg tenkte til jul var lurt - da har hun tre uker uten bading. Men lua hadde jeg ikke tenkt på.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 11:01   #14
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

Kanskje våren er best da, me får satse på rundt påske. Då er det ikkje basseng, ikkje lue, ikkje sydentur på gang.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 11:19   #15
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

Lue er egentlig ikke noe problem sålenge man passer på hvilken type det er. Bruk en med glatte overflater. Altså ingen tråder som kan hekte seg i smykket. Strikkalue er ikke å anbefale

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 11:40   #16
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.565
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Lue er egentlig ikke noe problem sålenge man passer på hvilken type det er. Bruk en med glatte overflater. Altså ingen tråder som kan hekte seg i smykket. Strikkalue er ikke å anbefale

Det handler ikke bare om det, men også om at en nypiercet kroppsdel skal få være i fred, ikke dyttes eller klemmes på. Det skal ikke så mye til før blodtilførselen blir mindre enn optimal.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 12:43   #17
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det handler ikke bare om det, men også om at en nypiercet kroppsdel skal få være i fred, ikke dyttes eller klemmes på. Det skal ikke så mye til før blodtilførselen blir mindre enn optimal.

Det er sant. Tenkte ikke over det.


Men om jentungen har SÅ lyst på hull i ørene, så må hun da være villig til å ofre noe? Feks svømming i ett par uker på sommeren.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 13:22   #18
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg spurte om dette på Pinpoint (piercingsted i Oslo) da jeg var der forrige lørdag (vurderer å få nye hull selv, ikke fireåringen) og de var ganske klare på at sommeren er det beste alternativet. Man kan skal vente ganske lenge med å bruke lue etter å ha tatt ørepiercing, og er det kaldt og piercingen er ny vil det kunne gjøre skikkelig vondt. Om sommeren må man holde seg unna bading i vann og basseng i to uker og så er man ferdig. Man skal holde seg unna bading i klor-, salt- og ferskvann til hullet er grodd, det tar ca 14 dager. Så ingen sviing uansett.

Det er litt rart at du fikk den beskjeden, ettersom det står en måned uten bading på nettsidene deres, og det er den beskjeden vi fikk av pierceren der også da Storesøster ble gjennomhullet der for et par uker siden. Jeg hadde absolutt ikke gått en måned uten bading på sommeren, og ville valgt vår/høst.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 14:08   #19
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg tok hull i ørene sommeren 2012. Det har gått bra med meg.

Det er ei trøst . Eg har altså ingen skrupler mot å gje ho hol i øyrene litt før tida, så kanskje våren er tida. Eg ser jo ingen grunn til å lage trøbbel på min eigen sydentur. Har berre ikkje tenkt på det.
No blir det ikkje ved hjelp av piercing her ute på biggda da, men hos frisør.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-14, 15:18   #20
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når på året bør ein ta hull i ørene?

Min eldste fikk nå til skolestart. Ikke tid for klorvann og lue. Ikke varmt og klamt. Det har gått helt fint.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no