|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken mobil/lommebok/kombimobillommebok etc løsning bruker du?Ja, altså. Når jeg skal ut av huset, så må jeg ha med mobil og lommebok, sjelden jeg tar med veske bare på butikken. Det er to ting, og av og til stress. Har prøvd et sånt mobildeksel med kortholder, men med bare plass til 2 kort, så får jeg ikke med kanskje de kortene jeg kommer til å trenge. Har hatt en lommebok, der jeg fikk plass til mobilen oppi, men den jeg hadde var altfor stor. Har prøvd en sånn bitteliten lommebok, med plass til mange kort, men ikke mynter, hvor gjør man da av evt mynter? Jo de slenger jeg løst nedi en veske når jeg kommer hjem. Og mobilen tviholder jeg på så jeg ikke skal miste den og knuse den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilken mobil/lommebok/kombimobillommebok etc løsning bruker du?Eg har lommebok og mobilcover frå Mulberry i samme skinn og serie.
![]() |
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilken mobil/lommebok/kombimobillommebok etc løsning bruker du?Har alltid med veske eller sekk.
![]() |
#4 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hvilken mobil/lommebok/kombimobillommebok etc løsning bruker du?Har en liten clutch der jeg legger mobilen. Kort og cash ligger løst i clutchen.
![]() |
#5 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvilken mobil/lommebok/kombimobillommebok etc løsning bruker du?Mobilen i baklomma og penger og kort i en liten pung med glidelås, den rommer 4-5-6 kort og litt penger. Går fint i en liten jakkelomme. Eller den andre baklomma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvilken mobil/lommebok/kombimobillommebok etc løsning bruker du?Bukselommer. Eller veske, hvis jeg skulle slumpe til å ha kjole på.
![]() |
![]() |
#7 |
villende
|
![]() Sv: Hvilken mobil/lommebok/kombimobillommebok etc løsning bruker du?Jeg har en liten kortholder med plass til mobil. Mobilen sitter fast med magneter, så den kan tas ut uten noe styr. Jeg aner ikke merke, fant den i en veskebutikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvilken mobil/lommebok/kombimobillommebok etc løsning bruker du?Jeg har en kjekk sak fra Michael Kors, veldig glad i den.
![]() |
#9 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvilken mobil/lommebok/kombimobillommebok etc løsning bruker du?I tillegg er det lomme til mynter på baksiden.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mobil/lommebok/kombimobillommebok etc løsning bruker du?Jeg har denne typen: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilken mobil/lommebok/kombimobillommebok etc løsning bruker du?Jeg bruker denne. I en annen farge, men jeg ønsker meg den grå også...
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mobil/lommebok/kombimobillommebok etc løsning bruker du?
Ja, se der ja, samme type som min, bare MED den etterlengtede reima |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvilken mobil/lommebok/kombimobillommebok etc løsning bruker du?
![]() |
![]() |
|
|