|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Kroatia - fortell!Neste års sommerferie. Vi var i Kroatia på storfamilietur for et par år siden, da på enorm all inclusive resort på den øya utenfor Split.
![]() |
#2 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kroatia - fortell!Eg anbefale veldig Pula. (Ungane kjem til å fnise dagen lang
![]() |
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: Kroatia - fortell!Jeg vil anbefale Jelsa på øya Hvar. Rolig, fint, mange ulike strender å velge mellom, mange store og små hus å velge mellom, mange gode restauranter, nydelig klima, vennlige og litt tilbakeholdne mennesker. Vi skal definitivt tilbake.
![]() |
#5 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Kroatia - fortell!
Eg og anbefaler pula. Me budde på eit knallstilig hotell der som heitte park plaza, og frå det var det sju minutter med buss inn til byen. Men besøk i så fall pula før Dubrovnik, alle gamlebyer blir stusslige etter å ha vore i Dubrovnik.
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: Kroatia - fortell!Jeg har brukt Housetrip mange ganger nå til å finne bolig. Ellers er airbnb bra, etter hva jeg skjønner. Vi har også brukt novasol i Kroatia, men de bruker jeg ikke igjen, de ga et inntrykk på hjemmesiden at boligen var e tomannsbolig, mens det var et leilighetskompleks, at det var fri adgang til svømmebassenget, mens faktum var at eieren ikke likte at vi brukte det osv.
![]() |
#7 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Kroatia - fortell!Det er i hvert fall ca en million nordmenn i Dubrovnik og øyene rundt |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kroatia - fortell!
Der bodde vi også og eg syns virkelig ikkje det var knallstilig.
![]() |
![]() |
#9 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Kroatia - fortell!Då har me ulik definisjon av knallstilig. Eg elska dei skarpe fargane, kunsten og interiøret. Og det kjempestore uteområdet både rett utenfor hotellet og nede ved bassenget, sengene nedenfor og slik dei hadde bygd det opp langs stranda.
![]() |
|
|