Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nytelse

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 19:50   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Nytelse

Du har et helt døgn til rådighet alene eller sammen med utvalgte mennesker. Du slipper å tenke på foreldreansvar og kan nyte døgnet som du vil. Hva gjør du? Hva spiser du? Hva drikker du?

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 20:01   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytelse

Jeg er på et luksushotell i varmere strøk sammen med en hel gjeng med mennesker jeg liker. Jeg bor i en luksussuite sammen med mannen (vil ha poden med også jeg), og vi skal ha en stor fest på kvelden. På dagen nyter vi solen og varmen, får luksus spabehandling og massasje. Etterpå shopper vi lekre klær i spindyre desingnerforretninger, og så hviler vi litt før vi steller oss og møtter alle de andre på festen. - Hvor jeg kan spise så mye jeg vil av all den maten jeg ikke tåler til vanlig uten å bli syk.

Kvelden avsluttes med deilig elskov i en deilig stor luksus seng, og filosofiske tanker på altanen under stjernehimmelen etterpå.

DM er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 20:18   #3
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytelse

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg er på et luksushotell i varmere strøk sammen med en hel gjeng med mennesker jeg liker. Jeg bor i en luksussuite sammen med mannen (vil ha poden med også jeg), og vi skal ha en stor fest på kvelden. På dagen nyter vi solen og varmen, får luksus spabehandling og massasje. Etterpå shopper vi lekre klær i spindyre desingnerforretninger, og så hviler vi litt før vi steller oss og møtter alle de andre på festen. - Hvor jeg kan spise så mye jeg vil av all den maten jeg ikke tåler til vanlig uten å bli syk.

Kvelden avsluttes med deilig elskov i en deilig stor luksus seng, og filosofiske tanker på altanen under stjernehimmelen etterpå.

Denne må jeg bare signere. *drømme*

AprilRyan er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 21:20   #4
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Nytelse

Sover

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 21:23   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytelse

Opprinnelig lagt inn av Tik, her.

Sover

Jeg er også litt enkel. Vi er så sjelden hjemme alene, så jeg kunne tenke meg en hel dag hjemme med mannen. God mat, rødvin, lese litt i en bok, masasje og god sex. Våkne opp til lang frokost i ro og fred.

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 21:55   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.439
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytelse

Jeg er ikke i en luksussuite. Jeg er på fjellet . Med klatreutstyr og gode klatre/-turvenner. Det er en strålende, ikke for kald høstdag, slik at det er fine farger, man kan klatre uten å bli alt for svett, men slipper å bli kald på fingrene. Vet ikke helt hva vi spiser etter den fantastiske fjellturen vi har hatt, men det er nok noe Jonas (den ene klatre-/turvennen min) tilbereder på bålet. Sannsynlig vis fjellfisk som han har fisket. Med poteter og masse rømme. Min venninne Sigrid sørger for desserten, hun er god på slikt. Vet ikke helt hva det skulle være, men det involverer nok multer. Så drikker vi selvfølgelig bayer, og Jostein, en annen av mine turvenner, drar fram en sjelden whisky som han kjøpte på et lite destilleri under sommerens ferie i Skottland (han var der). Vi løser verdensproblemer og mimrer foran bålet før vi sovner i telt, eller kanskje under åpen himmel? Våkner til frisk fjelluft og en av de andre har allerede vært oppe, fyrt opp primusen og laget kaffe på kjelen, som jeg kan nyte mens jeg fortsatt sitter i soveposen. Enda godt jeg ikke fikk hodepine av whiskyen!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 04-10-06, 21:59   #7
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytelse

Jeg ligger i badekaret med en god aromaolje. På kanten står det en drink og noen stearinlys. Jeg har på rolig, behagelig musikk og kanskje jeg leser ei god bok for ikke å sovne helt. (det har jeg nemlig prestert.)

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 14:13   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytelse

Jeg sover... til jeg våkner av meg selv.
Deretter dusjer jeg - og spiser lang og god frokost -
bruker lang tid på å drikke kaffe og lese avisa.

Deretter drar min kjære og jeg på kafe -
hvor vi leser flere aviser og drikker enda mere kaffe.
Vi sitter der så lenge at vi ender opp med å spise lunch på kafeen.

Kvelden avsluttes med middag på restaurant og så en tur på kino.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 15:41   #9
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Nytelse

Jeg heller mot første innlegg.
Et døgn på en deilig resort, med alle de jeg er glade i.
Alle koser seg med massasje/SPA, vi spiser deilige måltider, bader og shopper (selvsagt vil alle klærne passe på første forsøk). Masse god sex, en ridetur langs stranden, og selvsagt blir ingen fyllesyke av all drikken som inntas.

Christinamor er ikke aktiv  
Gammel 06-10-06, 17:30   #10
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.806
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytelse

Jeg er alene på et flott spahotell. Rommet mitt er stort og luksuriøst, med blant annet er stort badekar. Jeg har selvfølgelig råd til å ta masse behandlinger og bestille room service. Resten av tiden tasser jeg rundt i morgenkåpe og tøfler.

Jeg kan gjerne legge inn et par timer på kaffebar også, med en bunke blader eller en god bok. Gjerne et frisørbesøk og en skredder som tar mål og skal lage en flott ny garderobe til meg.


Egentlig kunne jeg gjerne tatt en hel helg.

Bokormen er aktiv nå  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no