|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Vin til gravlaks?Hvilken vin til gravlaks? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Vin til gravlaks?Hm.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Vin til gravlaks?Jeg har ikke prøvd så mye forskjellig selv, men har sett andre (relativt varmt) anbefale tørr spätlese-riesling og grüner veltliner, og jeg tror gjerne at de har rett i det. Men tørr musserende er godt til – jeg tror jeg ville gått for vanlig brut og ikke brut nature, siden det alltid vil være en del sødme i laksen.
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vin til gravlaks?Det burde passe med det samme som til sushi? En tørr østerisk terrassevin. Forøvrig en Grüner Veltliner nevnt over.
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Vin til gravlaks?
Den er god!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
etterpåklokest
|
Jeg kan melde om at ikke bare var vinen god, den var også strålende til gravlaks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
kamerat
|
![]() |
#13 |
kamerat
|
![]() Sv: Vin til gravlaks?Det er en av de tingene som blir latterlig mye bedre enn arbeidsinnsatsen tilsier.
![]() |
|
|