Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Plastlommer med plass til DVD og cover

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-14, 14:25   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Plastlommer med plass til DVD og cover

Vi må gjøre noe radikalt med DVD-samlingen vår, og ønsker oss en ordning med plastlommer som er store nok til å få plass til både DVD og cover - altså det arket som ligger rundt plastcoveret med informasjon om filmen.
Er det noen som vet hvor man kan få tak i slike. Jeg har lett og lett, men finner så langt bare plastlommer til cder og de blir jo litt små.
Bokser til plastlommene må jeg også finne meg på sikt, men det tror jeg skal gå ganske greit.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-14, 20:51   #2
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Plaslommer med plass til DVD og cover

Er også på leting etter noe slikt, men finner ikke. Dette er det nærmeste jeg har kommet; http://www.ebay.com/itm/Pack-of-10-C...item2330b92d90

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-14, 21:38   #3
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv

Cauchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Plastlommer med plass til DVD og cover

Jeg var på utkikk etter det samme for en stund siden og fant blant annet disse.

Fant også Discsox og Slappa, men husker ikke om jeg fant forhandler for disse som sendte til Norge.

Jeg ga opp prosjektet til slutt, alt jeg fant var ganske dyrt og jeg ville ikke bruke mye penger på å organisere en DVD-samling som jeg ikke vet hvor lenge jeg beholder.

Cauchy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-11-14, 21:49   #4
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fant disse. Det er da bortimot perfekt.
http://www.ebay.com/itm/200-CPP-Clea...item487083c992

06, 07, og 12.
Gammel 05-12-14, 18:05   #5
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg fant disse. Det er da bortimot perfekt.
http://www.ebay.com/itm/200-CPP-Clea...item487083c992

Disse kom i posten i dag, og er helt som håpet. Det er akkurat plass til coveret til en vanlig dvd, og rom nok til både 2 og 3 dvd-plater dersom det skulle trenges. Jeg tror jeg skal bestille tilsvarende til cdene våre også.

06, 07, og 12.
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.