Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Boden - samme navn, forskjellig plagg?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-14, 19:36   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Boden - samme navn, forskjellig plagg?

Jeg kjøpte en Boden-kjole på eBay, Winter Audrey Dress. Veldig glad for å få tak i den i svart, siden jeg har den i en annen farge og liker fasongen veldig godt.

Fasongen er den samme, og kjolen er kjempefin - men stoffet er annerledes, med mer tekstur (tror det stoffet heter Ponte, for jeg har et skjørt i det). Så dette var jo bare pluss med et bedre stoff. Og på den blågrønne jeg har er det glidelås i siden - ingen glidelås på denne. Ikke noe problem det heller, for det er en kjole med stretch som går fint på uansett. Men det er da rart at den heter akkurat det samme og er forskjellig sånn? Kan det være fra forskjellige sesonger?

Har også et Boden-skjørt i to ulike farger, der nummer to viste seg å være mye videre over hoftene og være en god del kortere i akkurat samme størrelse.

Er det noen som har opplevd det samme? Når en først finner et plagg som virkelig passer, hadde det jo vært så greit å kunne bestille samme i en annen farge.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-14, 20:02   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boden - samme navn, forskjellig plagg?

Jeg har ikke Boden-plagg, men jeg har opplevd det i et annet merke kjoler med samme navn har vært annerledes alt etter hvilken sesong/år de har tilhørt. Jeg har vår- og vintervariant av samme kjolen, og det er annerledes stoff og knapper i dem, og jeg har samme kjolen fra to forskjellige år som også er litt forskjellig.

Gammel 02-12-14, 21:37   #3
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De skifter av og til design eller stoff fra en sesong til den neste. Skjedde med meg med en annen kjole.

Gammel 02-12-14, 22:06   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må være det som har skjedd her da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:41.