|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Michael Kors SuttonJeg har Jet Set og er veldig fornøyd med den, den brukes hver dag.
|
|
|
#2 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Michael Kors SuttonJeg har Selma, den og Sutton er vel ganske like. Sutton virker litt større, men kanskje det bare er fasongen? Den største forskjellen er vel nettopp formen, og det at Selma kan lukkes helt. Selma har glidelåslukning øverst og lukkes helt, mens Sutton har 2 glidelåser, en på hver side, samt magnetlås for å holde sidene sammen. Sutton har et par innerlommer mer enn Selma mener jeg. Begge kan leveres i ulike skinnalternativer, jeg elsker det Saffiano-skinnet som er mest vanlige. Veldig slitesterkt, holder seg pent lenge, du kan tørke av flekker. Min Selma er ganske lys, så det er en fordel for meg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Michael Kors SuttonEg kjøpte Selma til mamma i fjor og den er virkelig fin altså! Praktisk, god lukking og god plass. Og lite bling. Suffon er eg usikker på om eg har sett live i grunn.
|
|
|
|
#4 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Michael Kors SuttonFikk sett de i et vindu i dag. Typisk at akkurat den butikken som skal selge MK på nye senteret ved hytta ikke har åpnet enda.
|
|
|
#5 |
|
Ferdiglada
Sv: Michael Kors SuttonMamma har putta inn dei klaffane. Det gir eit heilt anna inntrykk!
|
|
|
|
#6 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Michael Kors SuttonJeg endte med å ønske meg (og få) Sutton, og jeg er virkelig utrolig fornøyd. Den er fin, praktisk og egentlig alt jeg ønsker av en veske. Helt perfekt.
|
|
|
#7 |
|
Ferdiglada
Sv: Michael Kors Sutton
Det fekk eg også
|
|