|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Tidsklemma
|
NRK Her og nå debatt - HPV-vaksineJeg har lenge ansett NRK for å være blant de mest seriøse når det kommer både til debatter, kritisk undersøkende journalistikk og forsåvidt underholdning også.
|
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: NRK Her og nå debatt - HPV vaksineDet er lenge siden jeg var imponert over NRK når det gjelder helsedebatten. Som er det jeg kan noe om. De er sikkert ikke bedre på andre områder jeg ikke klarer å avsløre dem på, heller.
|
|
|
#3 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NRK Her og nå debatt - HPV vaksineFra NRK sin FB side:
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: NRK Her og nå debatt - HPV vaksineHerregud, dette er jo svineinfluensadebatten all over again. Da hadde de hun der som etterhvert dannet sin egen stat i ekspertpanelet sitt.
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: NRK Her og nå debatt - HPV vaksineJeg er helt enig, Mex. Det er ganske sjokkerende og burde vært påtalt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#6 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: NRK Her og nå debatt - HPV vaksine
Veldig enig og en svært alarmerende utvikling. Det skal virkelig ikke mye til for å "slippe til" i etablert media i dag. Det handler dessverre mer om form en innhold.
|
|
|
#7 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jepp. Skremmende. Uansett hvor gal du er, så eier du en halv sannhet, liksom.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tidsklemma
|
Sv: NRK Her og nå debatt - HPV vaksineJeg tenker at disse halvgale mennesker gjerne må få skrive sine egne blogger, og skrike så høyt de bare vil i dem. Men når nasjonale og seriøse mediehus gir disse spalteplass, ja da gir man en understøttende aksept til galskapen. Den utviklingen syns jeg er uheldig. Og skremmende.
|
|
|
|
#9 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: NRK Her og nå debatt - HPV vaksineHundre prosent galskap!! Tenk så troverdige NRK er i almenhetens (aka Folk flest) øyne? Dette er virkelig katastrofalt.
Dette er fullstendig vanvidd! Konspirasjonsteoretiker av ypperste klasse, han her, dere må lese Tjomlid-blogginnlegget!
|
|
|
#10 |
|
Leser
|
Ja, jeg synes det blir mer og mer børs og mindre og mindre katedral. Jeg merker selv at det er en del områder hvor jeg rett og slett føler at jeg ikke har tilgang til uhildrete kilder, og ikke greier å gjøre meg opp en mening. Utenriks er et typisk eksempel. Vi har jo ikke utenrikskorrospodenter lengre. Skal en eller annen som har vært på ferie i et sted for to år siden drive å rapportere til meg om tilstanden i et land ... ?
|
|
|
#11 |
|
Protonterapeut
|
Sv: NRK Her og nå debatt - HPV-vaksine<---- peker på tittel.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NRK Her og nå debatt - HPV-vaksineJeg fulgte Tjomlids oppfordring og klaget inn NRK. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: NRK Her og nå debatt - HPV-vaksinePolitisk korrekthet????!!! Det er vel verre enn som så. Jeg synes ikke folk skulle få velge sin egen tittel i media, mange ser ikke nyansene og kan for lite om seriøs forskning. Gjerne en debatt, men da får de fremstå som paraniod konspirasjonsskeptiker, fortid får trekkes frem og det må være tid til å møte uttalelser.
|
|
|
#14 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Jepp. Og jeg er så lei det. Det ødelegger et hvert forsøk på å debattere noe på et saklig nivå. Det blie en slags moderne freakshow der de mest outrerte tullingene skal få komme med sin mening, fordi de "tenker utenfor boksen". Som om det var et kvalitetsstempel i alle sammenhenger.
|
|
|
#15 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NRK Her og nå debatt - HPV-vaksineJeg leste dette med forskrekkelse i går, og stusser veldig på at NRK ikke angrer nå når galskapen er på bordet og stavet ut høyt. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er lenge siden jeg var imponert over NRK når det gjelder debatter innenfor mitt fagfelt også. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
maler
|
Sv: NRK Her og nå debatt - HPV-vaksineJeg tolker dekning av andre fagfelt i lys av mitt eget, og det betyr at det er vanskelig å ta noe som helst for god fisk.
|
|
|
#18 |
|
Er frisk!
|
Sv: NRK Her og nå debatt - HPV-vaksine
Akkurat. Skoledebattene har lært meg å ikke tro på noe som helst omtrent i andre debatter.
|
|
![]() |
|
|