|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() [Hjeeeeelp] Hvordan skal jeg få sett Glee?Nå er det 28 dager igjen til premieredatoen for 6. (og siste
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: [Hjeeeeelp] Hvordan skal jeg få sett Glee?http://www.free-tv-video-online.me/internet/
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: [Hjeeeeelp] Hvordan skal jeg få sett Glee?Bruker Firefox med adblock, så det er ikke noe problem (mareritt å rote seg inn på Facebook med andre nettlesere ...). Skal teste dette; takk!
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
![]() Sv: [Hjeeeeelp] Hvordan skal jeg få sett Glee?
Du skal ikke registrere deg med noe som helst, det er derfor jeg råder en til å se med nettleser med adblock. Da skal det bare være å trykke på linker og få opp serien. Åpnes det vinduer med reklame eller krav om å registrere seg så lukker man det vinduet og prøver på nytt.
![]() |
#7 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: [Hjeeeeelp] Hvordan skal jeg få sett Glee?Jeg testet i går og fikk ikke til å se, men jeg plages sånn med at Flashplayer kræsjer så det er mulig det var det som var problemet. Skal prøve med den andre PC-en jeg har tilgang til og se om det går bedre. Har i hvert fall sansen for konseptet.
![]() |
#8 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: [Hjeeeeelp] Hvordan skal jeg få sett Glee?Jeg har adblock (chrome) og fikk til å se new girl i sted. Modern family er derimot helt umulig, alle linkene jeg prøver kommer opp med et krav om å registrere meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|