|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hvordan får dere stroppeløse kjoler til å sitte?
Altså, jeg kunne sikkert kjøpt en strechstoffkjole tre størrelser for liten og den hadde like fullt kravlet ned til en pølse rundt midja mi. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hvordan får dere stroppeløse kjoler til å sitte?Fashion tape.
|
|
|
#6 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hvordan får dere stroppeløse kjoler til å sitte?Så løsningen er tape eller Photoshop, altså? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Sv: Hvordan får dere stroppeløse kjoler til å sitte?Det hjelper litt med kjoler som holder seg oppe litt av seg selv med litt spiler da. Ellers.
|
|
|
#8 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hvordan får dere stroppeløse kjoler til å sitte?Jeg har såkalt guttefigur.
|
|
|
#10 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hvordan får dere stroppeløse kjoler til å sitte?Jeg hadde en sånn kjole, og den hadde litt spiler og greier så den satt godt den. Den var ikke så fin til meg da, men det er en annen historie.
|
|
|
#12 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan får dere stroppeløse kjoler til å sitte?Sy den fast i BH-en. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
intro
|
Sv: Hvordan får dere stroppeløse kjoler til å sitte?Jeg har en slik kjole, og den har et slags silikonbånd øverst - og sitter der den skal selv om jeg har små pupper. (At jeg ikke føler meg vel i den, er en annen sak. Det buler uante fettdepoter ut i armhulene f.eks. Kjolen gjør ikke akkurat figuren min en tjeneste.)
|
|
|
|
#16 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvordan får dere stroppeløse kjoler til å sitte?Spiler innsydd i kjolen, fra hoftehøyde og helt opp, er svaret på det du spør om. Kjolen står oppe av seg selv, og trenger ikke hjelp av lim. Dessuten må den være tettsittende og passe helt. Jeg har sydd flere stroppeløse kjoler i min ungdom, og jeg har aldri brukt verken tape, gummierte bånd eller photoshop. Det var aldri vanskelig å få kjolene til å sitte, og puppestørrelse er uten betydning. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvordan får dere stroppeløse kjoler til å sitte?Dette er et klassisk eksempel på den type stroppeløs kjole som jeg snakker om, med innsydde spiler. (Stort bilde, så linker i stedet for å lime inn bilde.) |
|
|
|
|
|
#19 |
|
intro
|
Sv: Hvordan får dere stroppeløse kjoler til å sitte?Ja, akkurat det snittet har min også, Teofelia - og spiler i livet, hele veien opp.
|
|
|
|
#20 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan får dere stroppeløse kjoler til å sitte?Store pupper. Ingen sjans om å gli forbi. |
|
|
|
![]() |
|
|