|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?Mannen min og jeg kjøper ikke gaver til hverandre. I alle fall ikke til jul. Vi kjøper heller noe sammen etter jul.
|
|
|
#2 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?Vi er litt sånn av og på.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?Vi kjøper til hverandre,men så er det kun til jul og bursdag jeg får gave fra han. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?Vi har normalt sett kjøpt gaver til hverandre, men i år har jeg bestemt at vi ønsker oss ny sofa.
|
|
|
#5 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?Vi kjøper ikke gaver. Det er mange år siden vi kjøpte julegave til hverandre. Det hender vi kjøper bursdagsgave, men det er heller sjelden det også. Det er så mye vi trenger hele tiden til huset/bilen/livet, så vi kjøper oss heller noe slikt.
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?Vi har det også sånn og synes ikke det er urkipt! Det er kjemperomantisk. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tatt på
|
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?Vi kjøper sjeldent gaver til hverandre til jul. Om vi kjøper noe så blirdet noe vi ser vi trenger, så blir det til oss fra oss på et vis. Og det havner aldri under juletreet.
|
|
|
#8 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?Mannen handler ikke så veldig mange gaver, så jeg ønsker meg gaver fra han på bursdag, morsdag og jul for å oppdra sønnene mine til at å gi gaver til kjæreste, forlovede og kone er noe man skal og bør ønske å gjøre for å glede henne. Trenger ikke være dyre tingen, det har jeg sagt til mannen gang på gang, men han tror meg ikke så det kan bli litt voldsomt noen ganger når han først slår til. Jeg er glad i gaver, men det er mest en oppdragende greie til sønnene mine som ligger bak.
|
|
|
#9 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?Vi kjøper ikke til hverandre. Vi kjøper det vi trenger. Han er en av de som synes det er kjempevanskelig å kjøpe til meg, må ha detaljert ønskeliste, og da kan det være det samme. Jeg er mer for oppmerksomhet og andre type overraskelser.
|
|
|
|
#10 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?I utgangspunktet så kjøper vi ikke gaver til hverandre. Vi reiser bort en helg heller, eller bruker pengene på noe til felles glede. Vi nekter oss stort sett ingenting ellers og skaffer saker og ting når behovet eller ønsket er der. Avtalen brytes av meg i år, men det er fordi jeg synes det er stas å gi gaver og han trengte en ny dunjakke akkurat nå.
|
|
|
#11 |
|
TittelTøs
|
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?Da jeg var gift var det enkelte år vi heller kjøpte noe som vi trengte, f.eks dvd spiller osv.
|
|
|
#13 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?I år så kjøper vi ikke noe til hverandre, nå legger vi pengene i feriepotten til neste år.
|
|
|
|
#14 |
|
Pauset
|
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?Vi kjøpte i år, men ikke i fjor. Har vel også blitt enige om å ikke kjøpe neste år… vi tar oss heller en helg på hotell et eller annet sted. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?Vi kjøper gaver. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
can-jur
|
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?Vi var delt en stund. Jeg kjøpte, og ville ha. Mannen kjøpte ikke og var aldri fornøyd.
|
|
|
|
#17 |
|
ctrl+z
|
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?Vi er enige om å kjøpe gaver og synes begge det er lystbetont. Jeg legger mest penger og omtanke i hans gave. Hadde vi blitt enige om å la være så hadde det vært greit også.
|
|
|
#18 |
|
kamerat
|
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?Jeg kunne neppe vært gift med en mann som ikke ga meg gaver.
|
|
|
#19 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?Vi kjøper ikke gaver til hverandre, nei.
|
|
|
#20 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?For meg er kjærstegaven den aller morsomste. Både å gi og å få! Men om dere liker det på annet vis så er jo det det riktige for dere. |
|
|
|
![]() |
|
|