Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Nyttårsaften

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-14, 11:24   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nyttårsaften

Hva skal jeg lage på nyttårsaften?
Jeg har ikke helt klar om jeg skal gå for treretters eller bare hovedrett og middag.

Planen var egentlig kalvestek med portvinssaus til hovedrett - men jeg sliter med å finne kalvestek. - Jeg har en butikk med god ferskvaredisk jeg ennå ikke har sjekket ut.

Dessert blir enten panne cotta eller creme bruleé

Kanskje kamskjell til forrett. (det har jeg nemlig i fryseren)

Det er uaktuelt med fulg. Både kalkun og and.

Maten skal serveres til fire voksne (hvorpå en er min akk så matsære mann) og tre barn (hvor en er min akk så matsære sønn, min matglade sønn og en matglad 3-åring)

Innspill?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:03.